返回列表 發帖
酥胸半露大C姐,你甘識吹水,可以同我做個FD嘛,我系新移民吖,快悶死我啦

TOP

q112774229 , 你有所不知,如你吾係CEO,年薪過百萬,C姐係吾會采你既
搵tiff la,佢好好人,你地一定做到朋友
無希望無失望

TOP

q112774229 , 你有所不知,如你吾係CEO,年薪過百萬,C姐係吾會采你既
搵tiff la,佢好好人,你地一定做到朋友
ricrick 發表於 2009-7-5 01:08



又關我事? 又擺我上檯?

你信唔信我又放假。

-- 食緊蕉嘅C姑

TOP

我都希望個市好D啦﹐遊手好閒無工做的確係好慘。慘到而家有時忙到甩碌都唔敢喺人面前呻﹐因為實有人講呢句﹐"你有得做仲講風涼話﹗" 我幫大家打打氣啦﹐唔好太燥火。

o係你"忙到甩碌"既時候,有無諗過係你老細諗縮數,將幾個人既工作比你一個人做,人工就加少少甚至唔加,搵9你笨7呢?

我之前講個意思係﹐我唔識一D朋友係可以"指指個鼻"就關照個世姪求其擔當一官半職。除非你係私人公司或者係CEO果個階層﹐一般管理級都好難亂請人。

在下亦曾經僥倖係咁情況下,係間有4~500員工既公司做過差唔多一人之下既位。 個中苦況。。。
做得好,有人會話:"你有老細睇住梗係路路暢通"。做得唔好,又會有人話:"唔係有老細睇住,一早就炒左啦。跟本就無料做呢個位"。 而你boss亦都會顧忌你可能係大老細條針,對你處處提防之餘,仲會搵機會煮你一鑊金既。。。
人來人往,緣起緣滅,世事不過如斯。(c)
生, 老, 病, 死, 求不得, 愛別離, 怨僧會, 五陰盛.
人間八苦, 至死相隨。

TOP

i love big c sister ONLY

TOP

o係你"忙到甩碌"既時候,有無諗過係你老細諗縮數,將幾個人既工作比你一個人做,人工就加少少甚至唔加,搵9你笨7呢?


在下亦曾經僥倖係咁情況下,係間有4~500員工既公司做過差唔多一人之下既位。 個中苦況。。。
...
ecwkwok 發表於 2009-7-5 23:45



你講晒"窗口"都無用﹐因為請唔請人向來都係我話事。老老實實﹐請唔請﹐請邊個﹐都係我控制唧。不過而家請個人真係好難﹐好多人又無經驗又無work ethics﹐忙起上嚟都無時間train。同埋好多嘢都要自己親力親為唔可以假手於人。所以我都係辛苦命﹐勤力D賺錢啦。

至於話"關照"朋友入公司係同事三分親同畢打自己人嘅劇情唧。當然我唔排除好多香港中小型office會有人玩呢D咁幼稚嘅office politics。一般大公司你refer個朋友都未必同一個department﹐同一個department都要經過3個manager, 2個execs﹐一個partner先請到你朋友。大公司嘅internal control都唔會俾你亂放人入payroll啦。

-- 把仔達人大C姑

TOP

大公司嘅internal control都唔會俾你亂放人入payroll啦。

咁要睇下refer你入去果個係公司咩人囉。。。
人來人往,緣起緣滅,世事不過如斯。(c)
生, 老, 病, 死, 求不得, 愛別離, 怨僧會, 五陰盛.
人間八苦, 至死相隨。

TOP

大C姐 做勝行?

TOP

兄弟姊妹包養團團長,專攻上流市場
無希望無失望

TOP

兄弟姊妹包養團團長,專攻上流市場
ricrick 發表於 2009-7-7 13:40



我都想俾人包養﹐但係從來都無﹐諗起都想喊。

-- C姑

TOP

返回列表