返回列表 發帖
你。。。。
好似係過來人咁
你。。。。
重有咩瞞住我。。。。我? ...
sheep 發表於 2010-6-20 20:57


冇呀冇呀, 我淨係知我已經係羊羊既人了, 冇人敢蝦我~  

TOP

嘉嘉 發表於 2010-6-20 20:51


我話唔係
你話係
我又話唔係
你又話係

我投降

TOP

咁人地上緊差館做緊正經野
你就問條 星五十七 既問題
你自己唔識得google既咩
連流浪漢都識啦

TOP

回復 53# playingtoy

你空餘時間多
佢就工餘時間少
相就吓啦

TOP

問人 人地未必會答 答 亦未必係真
我不嬲都係 食自己
唔知點算好 就原地 大叫 救命囉
超人會飛黎

TOP

返回列表