daimo 當前離線
金牌老友 (超級)
TOP
sheep 當前離線
mollinbaggio 當前離線
普通老友 (初級)
Prelude 當前離線
幾好老友 (中級)
spoonek4 當前離線
點望極尼棟樓都唔似豪宅,報警就絕左d.不過如果我係個男生,報警迷報警lor,差佬迷至多話我兩句.佢唔應該做d咁 ... mollinbaggio 發表於 2010-12-16 22:36
或者你以前唔係住/少出入港島/根本係o係溫哥華長大。你要知道佢女友住呢一區,呢一類樓差極都同均益大廈 ... spoonek4 發表於 2010-12-16 23:40
我係紅磡住開既.十九歲先過黎.不過太耐無返香港啦. mollinbaggio 發表於 2010-12-16 23:42
匿名 當前離線
fy789 當前離線
禁止訪問