返回列表 發帖
hold on .... other news sources report a slightly different story ...

TOP

箍煲
無知並不是罪﹐  真正的罪是以無知 為口頭禪 為榮

TOP

本帖最後由 mollinbaggio 於 2010-12-16 22:43 編輯

點望極尼棟樓都唔似豪宅,報警就絕左d.不過如果我係個男生,報警迷報警lor,差佬迷至多話我兩句.佢唔應該做d咁既傻事.

TOP

Lik's brother?
sunsiupak @ on.cc: Apple, 只要Show個Logo,屎都有人排隊買。

TOP

點望極尼棟樓都唔似豪宅,報警就絕左d.不過如果我係個男生,報警迷報警lor,差佬迷至多話我兩句.佢唔應該做d咁 ...
mollinbaggio 發表於 2010-12-16 22:36


或者你以前唔係住/少出入港島/根本係o係溫哥華長大。你要知道佢女友住呢一區,呢一類樓差極都同均益大廈差天共地,千幾萬唔係D咩堅野,但比起均益果一區既就真係好堅。

TOP

或者你以前唔係住/少出入港島/根本係o係溫哥華長大。你要知道佢女友住呢一區,呢一類樓差極都同均益大廈 ...
spoonek4 發表於 2010-12-16 23:40

我係紅磡住開既.十九歲先過黎.不過太耐無返香港啦.

TOP

我係紅磡住開既.十九歲先過黎.不過太耐無返香港啦.
mollinbaggio 發表於 2010-12-16 23:42


唔怪得之啦!我都同意你既講法,唔使死既,年青人真係太激動!

TOP

拜D地產商所賜﹐而家D樓閒閒地都千多萬喇﹐千多萬叫豪宅﹖個記者都唔知整乜。
100 字節以內
不支持自定義 Discuz! 代碼

TOP

本帖最後由 匿名 於 2010-12-17 02:57 編輯
或者你以前唔係住/少出入港島/根本係o係溫哥華長大。你要知道佢女友住呢一區,呢一類樓差極都同均益大廈 ...
spoonek4 發表於 2010-12-16 23:40


我唔知咩叫均益﹐係唐樓黎咩﹖就算相對均益係好貴的樓﹐都不能稱之為豪宅。。。 這種報導方式﹐個記者取的報導角度好有問題﹐好主觀同他自己的想法﹐有想表達同誤導的地方囉。。。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

返回列表