返回列表 發帖
回復 5# soli


    廣告收入係可觀
不過係取決於接觸面有幾廣
香港地鐵就揾到啖食
高鐵無人坐
邊個會去賣廣告吖
唔好玩喇

TOP

回復  soli


    廣告收入係可觀
不過係取決於接觸面有幾廣
香港地鐵就揾到啖食
高鐵無人坐
邊個會去賣廣 ...
sheep 發表於 2011-4-11 21:22


高鐵無人坐? You went to China to see all the highspeed railway yourself? How do you know?

TOP

高鐵無人坐? You went to China to see all the highspeed railway yourself? How do you know?
peter236 發表於 2011-4-11 21:26



    係人都知
十卡九空啦
摷番啲舊post睇吓啦

TOP

回復  soli


    廣告收入係可觀
不過係取決於接觸面有幾廣
香港地鐵就揾到啖食
高鐵無人坐
邊個會去賣廣 ...
sheep 發表於 2011-4-12 13:22

殊... 高鐵有唔少人坐架, 唔好咁大聲, 不過soli 應該唔會好似rockpath 兄咁針對人地一點而傾盡全力去反撲的. 仲有, 乜soli 兄有話廣告收入多咩?

蝕又好, 大陸唔係蝕唔起, 仲有而定蝕唔代表將來都會蝕, 而且我覺得只要對社會發展有利, 都不失為一項正確既投資. 唔通好似香港政府咁, 為左唔想蝕錢, 就將d 隧道專營權"賣"比私人機構咩? 唔咪仲衰, 乜野control 權都冇哂.
祝大家永遠快樂! ^^

TOP

係人都知
十卡九空啦
摷番啲舊post睇吓啦
sheep 發表於 2011-4-12 13:29

"十卡九空"同"十卡九滿"果d 都係騙局黎架乍... 千祈唔好信.
支持高鐵就梗係話"十卡九滿", 反對高鐵就梗係話"十卡九空". o係一千班車, 容乜易搵到一班係"十卡九空"or"十卡九滿", 根住影張相就可以以偏概全. 呢d 屎橋我都識得出賣啦!

TOP

係人都知
十卡九空啦
摷番啲舊post睇吓啦
sheep 發表於 2011-4-11 21:29


係人都知? Is this what you could come up with?
We need to see passengers statistics on every train and every highspeed railway line, over the next 20 - 30 years.

TOP

本帖最後由 rockypath 於 2011-4-11 22:07 編輯
搞到打d 野都開始亂黎, 越來越多破綻
mcjohnjohn 發表於 2011-4-11 21:14


I also want to know what do you mean by saying - "打d 野都開始亂黎, 越來越多破綻"?

The things I said or my Chinese? If there is a problem with what I said, why don't you point out directly?

If it is my Chinese, sorry, it is not perfect anyways. However, I believe my writing shouldn't bee too bad in term of writing skills (style) even though there could be some grammar mistakes.

Just for the sakes of easy reading for those idiots.

TOP

I also want to know what do you mean by saying - "打d 野都開始亂黎, 越來越多破綻"?

The things I  ...
rockypath 發表於 2011-4-12 13:50

講清楚d 啦, 不過你千祈唔好覺得好hurt wor.

小弟好多時都得rockypath 兄所講既野都冇point 之餘又冇準, 其實冇point 同冇準都冇問題, 但衰在仲要同人拗... 大佬, 冇point 冇準又點會夠人拗wor, 咁就有好多地方比人反駁law.

小弟提議rockypath 真係可以參考一下soli 兄既post, 呢條友仔賤得黎都真係好有point, 真係令對手招架不住, 睇到我呢d 牆頭二打六都不禁拍案叫絕架!

TOP

本帖最後由 rockypath 於 2011-4-11 22:19 編輯
講清楚d 啦, 不過你千祈唔好覺得好hurt wor.

小弟好多時都得rockypath 兄所講既野都冇point 之餘又冇準,  ...
mcjohnjohn 發表於 2011-4-11 22:01


Why don't you point out which part of I said is 冇point 之餘又冇準?

In fact, what I wanted to do was actually point out Lik 仔 冇point 之餘又冇準。

Whether you like my style or not is not my concern. I am only interested in whether those idiots can answer my questions. Are you calling Lik's 流氓無賴式的答復 rational 反駁? Sorry, I don't think it will fit my appetite.  

Why don't you demonstrate what is called "有point 之餘又有準“? The stage is yours, don't disappoint me.

TOP

Why don't you point out which part of I said is 冇point 之餘又冇準?
rockypath 發表於 2011-4-12 14:12

因為我唔想花時間去進入一個無止境既arguement 入面.

TOP

返回列表