我放左塊二手既雙魚反膠粒直板喺Sportsjunkie度consign都好耐下,唔知賣左未。係。反膠粒係你講既「滑面」,用黎落西會「啜」啲,meanwhile食西都會「應」啲。我都打過school team。小六打到中二。比賽就輸晒。
我以前有塊蝴蝶牌既水松木匙羹板當時市值過佰港元。係個同學打裂左用膠水黐番跟住用HK$10賣比我。好似係咁。
如果打直板我會用沙紙磨一磨握手個叉位。我印象中友誼729&雙喜PF4既反膠粒係最啜既。Ricrick我都打過石檯架。
用反膠粒係要好好保養架。打完要洗乾淨塊膠再用保鮮紙或者包書膠趁佢未乾就躂落去。必哂啲air bubbles出黎再等overnight。塊膠就會有番黏力。先落到西。otherwise會變化石。 |