返回列表 發帖
MJJ你要多啲留意新聞喇:

市民漸認同激進抗爭
http://orientaldaily.on.cc/cnt/news/20110804/00176_020.html

-力

TOP

MJJ你要多啲留意新聞喇:

市民漸認同激進抗爭


-力
Lik 發表於 2011-8-17 16:46

今次你終於都唔diu 我...

文中有一句我好認同 - 「唔激進政府唔會聽」.
就係呢個原因, 令人覺得激進係可以接受, 因為佢地已經冇辦法了.

呢個係惡性循環. 其實冇乜政策係全港市民都會認同, 咁係唔係冇受惠既人就要用激進既方法去爭取呢? 係唔係要fulfil 哂所有人既wish 既proposal 先可以進行呢? 我覺得社會總會有人犧牲, 最緊要係唔好次次都犧牲同一群人, 不過, 你可能覺得基層市民就係呢一群人吧.

TOP

香港人唔係無同你特區政府好聲好氣咁講,但當每一次都情理兼備咁同你個政府反映,但你就只係意見接受、政策照舊嘅時候,又有乜野辦法唔將行動升級,激進啲、激烈啲咁去剷你?

你估香港人真係好 enjoy 年年七一響烈日卅幾度之下出來曬、出來熱足成日呀?你估美孚班居民又真係咁得閒好 enjoy 24小時咁守住個地盤來咗住你起屏風樓呀?你估班司機大佬真係咁得閒,特登唔開工、dum少轉車來同你抗議大熱天時都仲要停車熄匙呀?淨係由回歸計起,雙普選已經等咗14年,你家陣都仲要我等多兩屆(即係10年)先至考慮廢除萬惡嘅功能組別,而普選特首更加係遙遙無期?我唔激烈啲企出來diu你,你咪一直當我係鵪鶉、羊牯?

-力

TOP

香港人唔係無同你特區政府好聲好氣咁講,但當每一次都情理兼備咁同你個政府反映,但你就只係意見接受、政策 ...
Lik 發表於 2011-8-18 01:46

人性自私, 如果市民為左自己既利益而激烈反抗, 迫政府收回policy 的話, 咁絕大部分既policy 都一定行唔到, 因為小弟相信絕大部分既policy 都會犧牲一部分人既利益的. 我唔覺得咁既做法係一件好事.

好似新加坡咁, 政府話做乜, d 市民就要做乜, 咁樣政府真係好做好多. 好多policy 都唔係有即時效果, d 長遠既policy 想行既時候, 市民因為短期既犧牲而唔合作, 咁樣對長遠利益百害而無一利. 舉個例, 好似起骨灰盦咁, d 人會因為地點太近自己屋企而反對, 仲話點解唔起o係政府高官屋企附近, 你話吹脹唔吹脹.

所以, 太民主就會令社會行得慢. 最好就係有d 醒目既人(s)領導, 市民就死跟, 咁就最effective 了. 奈何市民都覺得d 高官實在死蠢, 更覺得自己比佢地醒得多, 呢個先係致命傷.

TOP

人性自私, 如果市民為左自己既利益而激烈反抗, 迫政府收回policy 的話, 咁絕大部分既policy 都一定行唔到, ...
mcjohnjohn 發表於 2011-8-17 20:09


MCC你奴性太重,一黨獨大就最effecient啦

但請define太民主及社會行得快的好處

民主有制度的,有議會,有議員代表市民,不是你想點就點,又不是政府想點就點

TOP

所以, 太民主就會令社會行得慢. 最好就係有d 醒目既人(s)領導, 市民就死跟, 咁就最effective 了. 奈何市民都覺得d 高官實在死蠢, 更覺得自己比佢地醒得多, 呢個先係致命傷.
mcjohnjohn 發表於 2011-8-17 20:09

呢隻咪叫做奴性囉?日日淨係識得盼望有個賢君可以領導你、照住你,點解唔花多啲時間去自強、自己嘅路,自己去揸fit?

-力

TOP

本帖最後由 rockypath 於 2011-8-17 22:41 編輯
太民主就會令社會行得慢.
mcjohnjohn 發表於 2011-8-17 20:09


India is a democratic country and you can find may examples to back up your statement - "太民主就會令社會行得慢".  If you know anyone who has experiences in India, he or she should be able to tell you many interesting stories.

Moreover, you can even find examples of showing "democracy" becomes a tool or systematic tactic to enable corruptions.

An interesting dark side of "democracy" that people like Lik and his friends would rather to hide their faces from these sad and cold facts and truths.

TOP

呢隻咪叫做奴性囉?日日淨係識得盼望有個賢君可以領導你、照住你,點解唔花多啲時間去自強、自己嘅路,自 ...
Lik 發表於 2011-8-18 14:31

各人有自己既優點, 亦有自己既弱項. 我寧願花時間去發展自己既強項, d 弱項就由其他人來補足, 我覺得咁樣先至efficient. 自問唔係搞民生既料子, 我真係唔介意等其他有才能既人去為呢方面去做事. 我唔介意有賢君, 亦唔介意有專家, 只要真係有料就可以了.

你話係奴性又好, 係我懶又好, 我始終都覺得一個人唔係萬能, 我亦覺得有d 野係其他人比我做得好.

TOP

MCC你奴性太重,一黨獨大就最effecient啦

但請define太民主及社會行得快的好處

民主有制度的,有議會, ...
ricrick 發表於 2011-8-18 13:33

又係奴性... 如果要自己耕田先有飯食, 我真係唔介意有奴性.
唉, 話哂都o係LYK 識左咁耐, 你係唔係真係唔明我既心態架?

TOP

India is a democratic country and you can find may examples to back up your statement - "太民主就 ...
rockypath 發表於 2011-8-17 22:39


加拿大的社會行得很快嗎?行得快有什麼作用?
加拿大無飛機大炮,但人人樂無憂,你不認同?

TOP

返回列表