呀力哥都知道藏人權利比漢人高﹐o甘點解西方勢力總係著重於西藏人既人權自由﹐而唔係全中國既人權自由呢? 西藏先幾百萬人﹐中國卻有13億人。 口號應該係Free China, 唔係Free Tibet 吧~
點解偏偏只著重要求free tibet 個幾百萬人? 動機好明顯就係要分裂中國﹐自由人權只係籍口而已。
呀力哥梗會話﹐中國如果度度都有人權自由﹐咪唔會俾人反囉~
欲加之罪﹐何患無辭。 係要反你﹐怕無籍口?
你做社會主義﹐就話你無人權自由。你做自由主義﹐就話你製造貧富懸殊﹐社會矛盾。到真係無乜籍口﹐就派人派錢挑撥族群分裂﹐然後就話有種族歧視﹐要求當地民族自決~
中國由清末開始﹐不斷滿足西方勢力既要求﹐要乜俾乜﹐叫乜做乜﹐結果就只做成百年恥辱!
中國既人權同制度係有好多不足既地方﹐係要改革﹐但唔一定要聽西方勢力既話去做﹐更唔可以作為分裂中國既籍口!
西方勢力打住達賴既旗號話西藏無人權自由﹐就我睇黎就好似打住希特拉既旗號話俄國無人權o甘荒謬。呢Do甘荒謬既野﹐需要理會嗎? 達賴有無用過人皮鼓呀?
中國憲法無俾地方獨立既權利﹐西藏都有人大代表﹐咪去人大要求修憲囉~
唔修憲就想獨立﹐即係要對中國發動戰爭﹐死幾十萬藏人係少不免﹐膽小就咪做反~ |