Reply to Traum:
其實公唔公平, 我都唔敢講, 我剩係覺得警方今次既處理手法未必係最好, 但係都算 reasonable. 企圖襲擊陳同學既友人果位都好似搭左喎, 咁都唔算唔公平啦.
我好明白你企响政治角度上, 更係要 support 言論自由.
但係你諗下喎, 好多人都係好似我咁, 想睇奧運0者. 無啦啦走幾條友出黎示威搞串個氣氛. 唔理示威者係咪啱, 我都唔妥佢架啦. 用奧運黎增加暴光率, 另到個示威 effective D, 我就覺得有d自私.
我本人就對西藏問題就唔係好 care. 因為我跟本唔清楚佢既 history, 政治背境. 我想講既係... 如果陳同學係想示威反對奧運, (因為據辦奧運帶黎既問題. e.g. 有人無屋住, 因為政府收個地方起奧運有關既設施. 勞民傷材. 唔環保... etc) 咁我會覺得 ok 囉. 但係响果個時間, 地點去示威西藏問題, 會唔會有d 9唔搭8 呢? |