返回列表 發帖
點會空蕩蕩呀,租地方住都唔慌租得大啦,我試過租studio flat真係一年來覺得自己住緊酒店房。

招呼 ...
大C姐 發表於 2012-11-16 10:08



    studio flat 放張床就真係冇乜位淨, 咁租得呢D地方都唔會叫一班朋友上黎坐啦

TOP

haha, no cash ar ma. a 8M HKD property in HK, a few 1M CAD proerty in Van, and still have plenty of  ...
BiscottiGelato 發表於 2012-11-16 12:20



    200k annually can afford a nicely condo in New West

TOP

Just saying even at 200k annually, not possible to have multiple RE asset lying around collecting dust... or I meant, rent...

I don't make 200k annually tho. So i'm poorer than the poor.

TOP

How much is your tiny rental? Which area? How big?
librazhy 發表於 2012-11-16 13:01


Currently looking for rental.

TOP

Currently looking for rental.
BiscottiGelato 發表於 2012-11-16 14:06



    租細啲同舊啲囉,儲少少首期買間細細哋上車,好多人都係咁!

我都係好財之前賣咗有啲錢賺就一間變兩間,慢慢上,同埋我又唔係咩有錢人,都好勞力返工搵錢!

TOP

studio flat 放張床就真係冇乜位淨, 咁租得呢D地方都唔會叫一班朋友上黎坐啦 ...
reyes 發表於 2012-11-16 13:30



    叫人上屋企坐係最方便最省時間最省錢嘅活動,我自己好鍾意叫三五知己一齊摸吓酒杯底,講吓是非。

同埋studio flat有個唔好處就係一煮飯就成間屋/房都臭晒,連訓覺嗰陣都聞到啲油煙味。咁住得studio都係想儲吓錢,但係冇得煮嘢食又唔符合經濟原則,真係好唔方便。

TOP

本帖最後由 reyes 於 2012-11-18 22:17 編輯
Just saying even at 200k annually, not possible to have multiple RE asset lying around collecting du ...
BiscottiGelato 發表於 2012-11-16 13:50



    obviously u need to invest the assets step by step. I am not earning as much as many people think either, I can't even afford a cheap cheap studio flat

TOP

叫人上屋企坐係最方便最省時間最省錢嘅活動,我自己好鍾意叫三五知己一齊摸吓酒杯底,講吓是非。

...
大C姐 發表於 2012-11-18 20:40



    就算我有自己個竇我都鐘意去人地到飲野傾下計, 因為我唔想做咁多清潔
租一房同studio好似唔差得好多

TOP

就算我有自己個竇我都鐘意去人地到飲野傾下計, 因為我唔想做咁多清潔
租一房同studio好似唔差得好 ...
reyes 發表於 2012-11-18 21:59



  我住studio flat就真係少啲招呼人上嚟玩,但係依家我周不時都會叫人上去我屋企pre-drink, after-drink等等。買得自己物業都係想盡用同朋友屋企人分享。我覺得清潔好快啫,又唔係招呼啲咩三九唔識七嘅人。同埋自己屋企飲多咗又唔驚,方便自己囉。

TOP

我其實仲睇中一個新樓盤,MC2,喺Marine夾Cambie,啲兩房單位有大露台又好似幾實用。最好係佢有skytrain,遲啲又有T&T,又近superstore。我覺得租出去都好有potential,因爲唔係個個都返downtown有啲兩公婆可能一個返richmond咁,就兩邊都算方便。

TOP

返回列表