返回列表 發帖
哈哈哈,原本諗住留番同新老友飯局嘅主持傾呢樣嘢,不過睇嚟佢已經好耐無上嚟

TOP

Actually, I was telling many friends of mine to think of immigrating.  I told them for their healt ...
Nox 發表於 2013-1-22 19:05



    我都唔係好明香港人嘅心理。

當然有好多基層家庭冇錢走就冇得揀啦,但係97前咁多人移民攞passport就係驚共產黨驚香港被同化。依家的確發生緊,啲有passport有國籍嘅香港人又唔走?當年未有事發生都願意去拋低一切坐移民監,依家反而唔見移民潮?

TOP

回復 99# Nox


    講真,如果唔係死人冧樓坦克殺到嚟(講緊六四),當年都唔會有咁多人移民。
要去一個完全陌生嘅環境生活,係要付出好大勇氣。點知去到第二個地方搵唔搵到工?搵唔到工點生活?唔通坐食山崩咩。

TOP

Actually, I was telling many friends of mine to think of immigrating.  I told them for their health, for their future, for their children, it's much better to leave Hong Kong.  But for many people, they don't even look at that option.  They just blindly complain that it cost too much to immigrate, and they don't have the money to go somewhere else.  When I listed that there are other ways outside of 投資移民, they still brush the topic off.
Nox 發表於 2013-1-22 19:05


HAHAHAHAHHAA
exactly the same, I was telling them why not coming here or other places. But then you know what they said? "Nah, its too boring to living in Canada or USA. You guys have to drive hours of time to go buy grocery, and the only entertainment are cutting grass and going to church. Also, I don't want to keep eating steak, potato and chips everyday like what you did" <--- I told them so many times that there are lots of hk style food here and I dont eat Caucasian very often. Obviously, they have prejustice and didnt listen to me

TOP

回復 104# chunsh

係啦, 好多人都慣左香港方便生活, 樓下就買到生活用品, 食物, 黎到(除非你住係metrotown/richmond centre 附近)食野/買野都幾唔方便)

TOP

唔好成日講入職啦,全香港人都係啱啱畢業打第一份工咩?我緊係講general啲,做咗數年嘢,轉咗兩三份 ...
大C姐 發表於 2013-1-22 14:44


做左幾年野, 轉左幾份工既人工差距仲大喎

減價2.99你買邊隻.....1.xx 都有啦

TOP

本帖最後由 大C姐 於 2013-1-23 15:14 編輯
做左幾年野, 轉左幾份工既人工差距仲大喎

減價2.99你買邊隻.....1.xx 都有啦 ...
reyes 發表於 2013-1-23 14:55



    都係colgate嗰啲啦,唔會係好fancy嘅牌子。好彩我又搵到save on foods今期嘅flyer做比較。

http://www.saveonfoods.com/weekly-specials



俾我講中,Colgate card price都要$2.99,有一隻減價都仲要$4.99添呀!

所以我就唔知你哋點樣買牙膏返香港用,我俾你兩蚊喺呢度買到(連税),都係同香港差唔幾,香港唔減價都係賣十幾蚊!


(攞返百佳條link剝你堋牙!http://www1.parknshop.com/WebShop/ShowProductPage.do?service=direct&service=1&service=%24WebBorder.%24LeftMenuProductDetial.%24DirectLink%240&sp=4&sp=1)
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

回復 107# 大C姐


    咪玩啦,save on food價錢從來都唔平,就算佢減價都未必夠人哋未減嗰時平啦。safeway更加唔洗講,shoppers drugs都係貴。你圖片嗰隻牙膏喺貴嘅line,regular嗰隻會再平啲。仲有就係,睇價錢仲要睇埋個size,香港通常都無carry大支裝,所以計起unit price點都貴啲。

一般嚟講,superstore/walmart嘅價錢係平啲,佢嘅colgate成日都有$1.99。不過最好都係要隔價睇flyer,no frill嗰啲減價嘢真係好平,所以我有時攞佢嘅flyer去superstore price match。而superstore一年中又有好幾日no tax day。

再玩盡啲嘅,sign up save.ca, P&G site,攞埋啲manufacture coupon,又減多啲。

-精明肥師奶

TOP

回復  大C姐


    回復 107# 大C姐


    save on food價錢從來都唔平,就算佢減價都未必夠人哋未減嗰時平啦。safeway更加唔洗講,shoppers drugs都係貴。你圖片嗰隻牙膏喺貴嘅line,regular嗰隻會再平啲。仲有就係,睇價錢仲要睇埋個size,香港通常都無carry大支裝,所以計起unit price點都貴啲。

一般嚟講,superstore/walmart嘅價錢係平啲,佢嘅colgate成日都有$1.99。不過最好都係要隔價睇flyer,no frill嗰啲減價嘢真係好平,所以我有時攞佢嘅flyer去superstore price match。而superstore一年中又有好幾日no tax day。

再玩盡啲嘅,sign up save.ca, P&G site,攞埋啲manufacture coupon,又減多啲
fibbi 發表於 2013-1-23 15:20


好值得欣賞既一個回應!

TOP

本帖最後由 fibbi 於 2013-1-23 15:43 編輯

不過又分開嚟講,CDN$近年嚟升值咗咁多(又或者話港元貶值咗),所以就算啲牙膏$2Cdn,兩年前嘅$2同今日嘅$2(exchange to HK$)都唔同咗。

就係因為個exchange rate,所以而家喺本地嘅貨物相比於香港已經無咁平。

另一個要考慮嘅因素,同一隻牌子,喺呢邊買嘅會係made in USA/Canada/Mexico。
喺香港買嘅會係made in china,睇你點揀。

TOP

返回列表