返回列表 發帖
Come on.... Eating in Alberta..... Suen ba la.... LoL

TOP

Actually.... Korean food in Banff isn't bad, they deal with tour too... :p

TOP

本帖最後由 大C姐 於 2013-3-11 15:19 編輯

兩個字就講完:教訓


首先,旅行團啲伙食係幾十年來(我諗打從有旅行團開始)都冇好過,有一兩餐"唔差"已經好好彩。我真係未聽過有人跟完團返嚟話個導遊帶佢哋去嘅餐廳好好食囉(unless你係跟蔡生飲食團)。

同埋我唔知你投訴啲咩,投訴啲嘢唔好食?因爲佢唔係冇得俾你食,你俾錢嗰陣佢冇話包好食。你諗都諗到,佢帶得你去嘅餐聽(會做旅行團嘅餐廳)真係好極有限。又唔係洗咗好多錢,況且你都係唔想渣車,又唔係為食,你當洗錢買個方便,自己咪搵其它嘢食囉!

TOP

I think the best solution  is be happy for the rest of the trip. Eat what ever they provide to you, if you don't like it. Then eat yourself. Have fun. You already on the thief boat, what can you do?

TOP

本帖最後由 somewhereintime 於 2013-3-11 15:30 編輯

回復 14# tsawwassen


And file a complaint to Canadian Chinese Consumer Association
Attention : Francis Chan. At least we can spread the words

TOP

問題應分開,你是否直接去翠明office參加團,還是由外間其他agent.
若是agent,這agent就有問題了,因我同很多來訪的朋友去預先參加本地團,
大部份都好有道德,不會硬銷你或嚇你要包食.他們大多會建議你,如果不想自己找食,或不懂不熟英文,才作建議.
話他們停站食飯的地方,會沒有其他食店,就一定是講大話,老點!
前英國殖民地香港華裔漢族加拿大藉人
"現在談愛國,那是愛誰的國...少數人的國,他們少數人去愛吧"

TOP

本帖最後由 Nox 於 2013-3-11 19:13 編輯
問題應分開,你是否直接去翠明office參加團,還是由外間其他agent.
若是agent,這agent就有問題了,因我同 ...
satil 發表於 2013-3-11 16:59



  我的確係through agent參加旅行團嘅

報名時候agent話如果唔跟團食就無野食,因為個團停留嘅地方係無其他野食嘅
我亦當時講過,話如果附近有其他地方食,我係絕對唔會跟團吃飯嘅
佢話停車地方附近真係無,咁我先俾錢嘅
而家我每一站都有影相,證明每個吃飯嘅地方幾分鐘內嘅範圍內一定有其他野食
所以我係講緊係投訴俾人老點,呢樣野我諗應該成立掛?

而家翠明話唔關佢地事,我已經無再跟食飯
佢地159伙食求其退番30+稅俾我就算
諗住好聲好氣講,合理d解決,
agent還是翠明嘅問題都好,點知呃完人仲要咁Q態度毫無誠意
我已經同導遊講我唔接受咁嘅解決方案同埋保留追究被翠明同埋間Ageny呃嘅權利

如是者,我想問有乜途徑去投訴旅行社(agent)呃人?

TOP

回復 17# Nox

實際每個本地團都差不多,搞手都係唔上下模式,好似翠明,咪又係搵啲行貨餐廳.
159包你9餐,可謂無乜要求.
不過我睇最大問題係個agent,因為佢地應該知道,無可能無其他嘢食.擺明老點.
我幫朋友book咁多次,佢地都識講識睇,啲agent都提議自己搵食.
你搵邊間艇仔agent.等大家避開下.

TOP

間野叫Airheart,中文名我無帶響身,到溫哥華之後會post上來

TOP

間野叫Airheart,中文名我無帶響身,到溫哥華之後會post上來
Nox 發表於 2013-3-11 20:45



    空心
唔。。。。。。。。。。。。。。。。
預咗啦

TOP

返回列表