返回列表 發帖
原帖由 utopia 於 2008-5-28 16:12 發表


點多人呀﹖
Alc 同我都被人搞到唔多想留言

由老友記轉戰 Alc 屋企~


gum下次一齊丫
再唔係叫admin開個真人騷頻道比你地...

[ 本帖最後由 katamari 於 2008-5-28 16:19 編輯 ]

TOP

原帖由 pinkyblue 於 2008-5-28 16:08 發表

.....


你呢個燦哥用得好靚

TOP

We used to have a "no one drive" board. Time to bring it back?

TOP

"唔講衰野, 仲有咩好講" <--- this is soo true, that's why I don't go on LYK as much anymore. 以前日日上嚟睇人嗌交, flaming, 灌水, 幾鬼正呀

TOP

原帖由 fibbi 於 2008-5-28 16:20 發表
We used to have a "no one drive" board. Time to bring it back?



I would be the first to vote " yes"

TOP

原帖由 katamari 於 2008-5-28 16:17 發表


gum下次一齊丫
再唔係叫admin開個真人騷頻道比你地...


PG13 定係....?
hahahahaha

我地0的唔岩個0的好天真好傻0既道友睇架窩

TOP

原帖由 fibbi 於 2008-5-28 16:20 發表
We used to have a "no one drive" board. Time to bring it back?


哈傻啦成個forum都no one drive架啦, 而家咁唔好咩, 硬係要將d有趣野收埋一二便, 唔怪得d人冇野好講架...

話時話不如整個發洩版專比d鬧呢個鬧o個個, 好過咩愛的宣言咁打冷震啦...

[ 本帖最後由 katamari 於 2008-5-28 16:26 編輯 ]

TOP

原帖由 utopia 於 2008-5-28 16:23 發表


PG13 定係....?
hahahahaha

我地0的唔岩個0的好天真好傻0既道友睇架窩


咁開多個道友台平衡番羅哈哈哈

TOP

原帖由 katamari 於 2008-5-28 16:23 發表


哈傻啦成個forum都no one drive架啦, 而家咁唔好咩, 硬係要將d有趣野收埋一二便, 唔怪得d人冇野好講架...
話時話不如整個發洩版專比d鬧呢個鬧o個個, 好過咩愛的宣言咁打冷震啦... ...


甘又唔好﹐無人駕駛版好0的

你知喇﹐要適合每個人需要﹐甘公開會污染0的又天真又傻既會員
免得有人話我0地無道德﹐又或者企圖或意圖腦改我地

TOP

原帖由 utopia 於 2008-5-28 16:30 發表


甘又唔好﹐無人駕駛版好0的

你知喇﹐要適合每個人需要﹐甘公開會污染0的又天真又傻既會員
免得有人話我0地無道德﹐又或者企圖或意圖腦改我地 ...


道友會員夠污染我地呢d會員咯, 應該好似男女廁咁分開我地! 哈哈

TOP

返回列表