bbqfish 當前離線
普通老友 (初級)
TOP
sheep 當前離線
金牌老友 (超級)
快樂牛郎 當前離線
原帖由 sheep 於 2008/11/6 09:23 發表 對唔住 口臭
yayaya 當前離線
非常老友 (高級)
原帖由 快樂牛郎 於 2008-11-6 21:25 發表 預左架啦
原帖由 yayaya 於 2008/11/7 06:28 發表 明知跌你仲支持?? 减几多tax都抵唔翻啦
原帖由 快樂牛郎 於 2008-11-7 20:23 發表 你又知我有幾多股票﹖ 一年減幾千蚊稅 點解唔支持 反正美國遲D都頂唔順 而家有著數梗係要左先 理得以後點死
tiffiant 當前離線
絕頂老友 (頂級)
原帖由 yayaya 於 2008/11/8 12:34 發表 why? 阿牛哥你唔係真係信D报纸話头,美国就快没落掛