只有經歷過兩種制度既人先有資格評論。 soli 發表於 2009-11-10 16:06
當然好似狗甘吾洗憂無飯食,受人控制,吾洗煩,幾好啊,soli 兄,你說是不是? ricrick 發表於 2009-11-10 16:06
可惜soli兄所喜愛的中共都再不是共產主義了 ricrick 發表於 2009-11-10 02:05
如果要經歷過宇宙大爆炸先可以評論宇宙既起源, 愛因斯坦同霍金都要收聲啦... mcjohnjohn 發表於 2009-11-10 01:31
我只知道科學家不斷“探索”“探討”“研究” 又或者“追尋”宇宙既起源﹐無乜聽過話有人o甘勁要“評論”宇宙既起源﹐請指教。 soli 發表於 2009-11-11 15:15