Board logo

標題: 經濟艱 東歐人﹕共產時代生活更好 [打印本頁]

作者: soli    時間: 2009-11-9 23:30     標題: 經濟艱 東歐人﹕共產時代生活更好

經濟艱 東歐人﹕共產時代生活更好          2009年11月9日
http://www.mingpaovan.com/htm/News/20091109/ttaa3.htm

美國皮尤研究中心最新民調顯示,西方資本主義和民主制度在東歐的受歡迎程度大降,許多人覺得在共產主義下,經濟上生活得較好。

烏克蘭人的看法變化最大,如今只有30%支持由共產主義走向多黨政治,比1991年同一調查的72%大幅減少42個百分點。德東有85%受訪者仍支持走向民主,但仍較1991年少6個百分點;至於保加利亞、立陶宛、匈牙利和俄羅斯的下跌幅度,則分別為24、20、18及8個百分點,僅得波蘭和斯洛伐克出現微升。對於資本主義,烏克蘭人的評價最低,僅36%支持,比1991年下跌16個百分點;只有波蘭(47%)和捷克(45%)人民稱目前經濟狀?優於共產時代。72%匈牙利人甚至認為,共產時代的經濟情?比現在好。

青年憂心失業經濟問題

路透社記者的走訪顯示,很多新生代東歐青年都擔心失業和金融穩定等問題,所承受的自我和家人期望壓力也很大。22歲匈牙利學生馬札爾說,對他來說,圍牆倒下的衝擊,遠不及九一一深。「對於圍牆倒下,我想某程度上承諾是兌現了,因為體制改變,我們可用選票送走不喜歡的領袖;但同時,我想目前情?與共產時代也甚有相似之處,政客仍舊沒有履行自己所作的承諾。我們的父母活於一個限制很多的世界,因資訊受限,也不准自由旅遊,但他們也告訴我,那是個安全得多的年代,罪案少些,街頭也安全些,這是另一種自由。」路透社/美聯社
作者: mcjohnjohn    時間: 2009-11-9 23:47

不嬲都係隔離飯香架啦~
作者: 快樂牛郎    時間: 2009-11-9 23:55

North Koreans say their country is the safest place in the world.
作者: soli    時間: 2009-11-10 00:06

只有經歷過兩種制度既人先有資格評論。
作者: ricrick    時間: 2009-11-10 00:06

當然好似狗甘吾洗憂無飯食,受人控制,吾洗煩,幾好啊,soli 兄,你說是不是?
作者: mcjohnjohn    時間: 2009-11-10 00:31

只有經歷過兩種制度既人先有資格評論。
soli 發表於 2009-11-10 16:06

如果要經歷過宇宙大爆炸先可以評論宇宙既起源, 愛因斯坦同霍金都要收聲啦...
作者: mcjohnjohn    時間: 2009-11-10 00:33

當然好似狗甘吾洗憂無飯食,受人控制,吾洗煩,幾好啊,soli 兄,你說是不是?
ricrick 發表於 2009-11-10 16:06

一樣米養百樣人, 各有所需, 正如小弟都想像唔到有人會鍾意被SM虐待...
作者: ricrick    時間: 2009-11-10 01:05

可惜soli兄所喜愛的中共都再不是共產主義了
作者: MoiRhapsody    時間: 2009-11-10 01:43

可惜獨裁的中國街頭已永不安全。
作者: rainbow-davie    時間: 2009-11-10 04:00

soli 上訪要中國走返共產路線啦.  維護廣大農民利益.
作者: kipposhi    時間: 2009-11-10 09:24

Sorry, Chinese communist betrays communism.


作者: sheep    時間: 2009-11-10 10:28

可惜soli兄所喜愛的中共都再不是共產主義了
ricrick 發表於 2009-11-10 02:05

所以佢講得冇錯
只有經歷過兩個制度既佢先至有權講野
放屁係嚮既
開口係臭既
作者: soli    時間: 2009-11-10 23:15

如果要經歷過宇宙大爆炸先可以評論宇宙既起源, 愛因斯坦同霍金都要收聲啦...
mcjohnjohn 發表於 2009-11-10 01:31

我只知道科學家不斷“探索”“探討”“研究” 又或者“追尋”宇宙既起源﹐無乜聽過話有人o甘勁要“評論”宇宙既起源﹐請指教。
作者: mcjohnjohn    時間: 2009-11-11 00:57

我只知道科學家不斷“探索”“探討”“研究” 又或者“追尋”宇宙既起源﹐無乜聽過話有人o甘勁要“評論”宇宙既起源﹐請指教。
soli 發表於 2009-11-11 15:15

係woh, 有道理, 有道理. 咁而家我地呢d 未經歷過兩種制度既人, 係唔係可以“探索”“探討”“研究”“追尋”呢?
咁我唔“評論”都冇乜所謂既, 可以“探索”“探討”“研究”“追尋”都已經okay 了.
作者: CWong    時間: 2009-11-11 14:02

其实以前共产中国嗰陣真係好环保,食粗米、粗麵,糧票、油票、肉票、布票...都由政府配给,永冇浪费,人人平等,嗰陣啲人買嘢已经要自己帶備魚網袋去載貨,家陣只係我哋用环保袋只係学番舊時中国啫,雖然共产中国年代人工低,但当時生活旨數亦低,若非那些政治运动,基本上个人生活其实算安隱!




歡迎光臨 溫哥華老友記討論區 (http://www.loyaukee.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2