返回列表 發帖

Table tennis at 長興?

Hasn't anyone been there for table tennis before?

I am wondering about their rates and hours....

你應該係同我一個年代, 729 and pf4..... hahaha
sky 發表於 2011-5-2 19:09


must be 古董 now

TOP

我放左塊二手既雙魚反膠粒直板喺Sportsjunkie度consign都好耐下,唔知賣左未。係。反膠粒係你講既「滑面」 ...
playingtoy 發表於 2011-5-2 18:56
你應該係同我一個年代, 729 and pf4..... hahaha

TOP

我放左塊二手既雙魚反膠粒直板喺Sportsjunkie度consign都好耐下,唔知賣左未。係。反膠粒係你講既「滑面」,用黎落西會「啜」啲,meanwhile食西都會「應」啲。我都打過school team。小六打到中二。比賽就輸晒。

我以前有塊蝴蝶牌既水松木匙羹板當時市值過佰港元。係個同學打裂左用膠水黐番跟住用HK$10賣比我。好似係咁。

如果打直板我會用沙紙磨一磨握手個叉位。我印象中友誼729&雙喜PF4既反膠粒係最啜既。Ricrick我都打過石檯架。

用反膠粒係要好好保養架。打完要洗乾淨塊膠再用保鮮紙或者包書膠趁佢未乾就躂落去。必哂啲air bubbles出黎再等overnight。塊膠就會有番黏力。先落到西。otherwise會變化石。

TOP

回復 28# 嘉嘉


    aberdeen 間三聯書局都有板賣,你行過可以睇o下

TOP

回復 24# 嘉嘉

beginner..hahahaah

TOP

咦,我都今日去過o個度o黎喎~

但我諗住都去tad's 睇睇先
aberdeen間o野o的人都唔似對運動有太大研究 ^_^;;;

哈........我都幾年無打過........

TOP

thank you你呀~
但我反正都要買波,所以都係要出去買~

你唔打咩?
嘉嘉 發表於 2011-5-1 20:48
今日係aberdeen impluse sport 見到有板賣, 冇打廿幾年,都唔知重識唔識打....

TOP

人人都用反膠粒,好似冇乜人用正膠粒,我有一塊板,要用借俾你喇!!!
sky 發表於 2011-4-30 21:27


thank you你呀~
但我反正都要買波,所以都係要出去買~

你唔打咩?

TOP

回復  嘉嘉

"我只係識依3個牌子" me too.

"有膠粒定無膠粒?" 對不起,幫你唔到,我的知識都是留於膠粒 ...
elan7e 發表於 2011-4-29 20:37

請問咩係反膠粒.........?
滑面?

我都諗住去ted's望下~
今日o係aberdeen間o野望過下,但又唔係咁信得過依間o野

TOP

返回列表