嘉嘉 當前離線
非常老友 (高級)
playingtoy 當前離線
幾好老友 (中級)
你應該係同我一個年代, 729 and pf4..... hahaha sky 發表於 2011-5-2 19:09
TOP
sky 當前離線
我放左塊二手既雙魚反膠粒直板喺Sportsjunkie度consign都好耐下,唔知賣左未。係。反膠粒係你講既「滑面」 ... playingtoy 發表於 2011-5-2 18:56
auyatyat 當前離線
thank you你呀~ 但我反正都要買波,所以都係要出去買~ 你唔打咩? 嘉嘉 發表於 2011-5-1 20:48
人人都用反膠粒,好似冇乜人用正膠粒,我有一塊板,要用借俾你喇!!! sky 發表於 2011-4-30 21:27
回復 嘉嘉 "我只係識依3個牌子" me too. "有膠粒定無膠粒?" 對不起,幫你唔到,我的知識都是留於膠粒 ... elan7e 發表於 2011-4-29 20:37