Board logo

標題: 巴士阿叔又有新猷 南非競選總統 [打印本頁]

作者: sonson411    時間: 2008-3-3 06:27     標題: 巴士阿叔又有新猷 南非競選總統

【明報專訊】「巴士阿叔」陳乙東上年曾打算參加港島區立法會補選,但最後因為籌唔到五萬元保證金臨場「撻Q」。噚日Emily見到佢,佢話今次要衝出香港,遠赴南非競逐新一屆南非總統,仲實牙實齒話今日就會起行。不過,資金從何來?

南非總統競選係2009年舉行,佢話當地有政黨睇過佢鰠YouTube鮋片段後,覺得佢「罵不還手」鮋做法「十分開明」,希望佢去參選總統,仲話會支付其競選經費。陳乙東話未來1個月會留在彼邦,積極籌劃競選活動。究竟講真定吹水,Emily都無從稽考,但片段中「罵不還手」鮋,唔係坐前座鮋四眼仔咩?幾時變鰦陳乙東?

http://hk.news.yahoo.com/080302/12/2pskm.html
作者: siumaibb    時間: 2008-3-3 09:51

有病就睇醫生啦
作者: yyj    時間: 2008-3-3 12:41

Where does he get all the money from?




歡迎光臨 溫哥華老友記討論區 (http://www.loyaukee.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2