標題:
Apple教主 RIP
[打印本頁]
作者:
satil
時間:
2011-10-5 15:59
標題:
Apple教主 RIP
Steve, RIP
作者:
Surreal
時間:
2011-10-5 17:54
RIP
作者:
fy789
時間:
2011-10-5 19:33
提示:
作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者:
satil
時間:
2011-10-5 20:45
回復
3#
fy789
咁少??! 四個??! 比心機啲, 你電腦咁醒, 無理有搵得四個.. lololol .. rotflmao.
作者:
MoiRhapsody
時間:
2011-10-5 21:03
又閒人又四哥,不如加埋我。
作者:
satil
時間:
2011-10-5 21:31
又閒人又四哥,不如加埋我。
MoiRhapsody 發表於 2011-10-5 21:03
咁睇落, 同佢有牙齒印, 都好快加埋入嚟
奇怪! 係都加亞力哥先.
作者:
tiffiant
時間:
2011-10-6 06:43
poor him, i love that guy
amazing guy gave apple an opportunity to be same level as mircrosoft
作者:
lo_pak
時間:
2011-10-6 07:41
RIP... Hope all good in iHeaven...
作者:
sheep
時間:
2011-10-6 07:42
回復
8#
lo_pak
that is the reason for icloud
作者:
lo_pak
時間:
2011-10-6 07:51
本帖最後由 lo_pak 於 2011-10-6 08:00 編輯
回復
9#
sheep
His pass away has the same impact as John Lennon... He creates a legend.
人生有几多個十年...
With Steve, Apple uses 3 decades time to change our world...
No one can doubt Steve's contribution to human history...
作者:
satil
時間:
2011-10-6 07:57
my first apple II @1982.. then IIe .. IIc .. Lisa .. Macintosh and STOPed b4 iMac
i don't use any apple product now, but i respect him.
Steve, RIP
作者:
sheep
時間:
2011-10-6 08:12
Error and syntax error
that is what I know about computer back then
作者:
老友四號
時間:
2011-10-7 17:00
祇怕從此 山寨王 失咗方向!
作者:
老友四號
時間:
2011-10-7 17:03
回復
5#
MoiRhapsody
Moi 仔 你咁介怀 老夫 俾埋你!
作者:
rainbow-davie
時間:
2011-10-7 18:09
still iSad
歡迎光臨 溫哥華老友記討論區 (http://www.loyaukee.com/forum/)
Powered by Discuz! 7.2