Board logo

標題: Apple教主 RIP [打印本頁]

作者: satil    時間: 2011-10-5 15:59     標題: Apple教主 RIP

Steve, RIP
作者: Surreal    時間: 2011-10-5 17:54

RIP  
作者: fy789    時間: 2011-10-5 19:33

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: satil    時間: 2011-10-5 20:45

回復 3# fy789

咁少??! 四個??! 比心機啲, 你電腦咁醒, 無理有搵得四個.. lololol .. rotflmao.
作者: MoiRhapsody    時間: 2011-10-5 21:03

又閒人又四哥,不如加埋我。
作者: satil    時間: 2011-10-5 21:31

又閒人又四哥,不如加埋我。
MoiRhapsody 發表於 2011-10-5 21:03


咁睇落, 同佢有牙齒印, 都好快加埋入嚟

奇怪! 係都加亞力哥先.
作者: tiffiant    時間: 2011-10-6 06:43

poor him, i love that guy
amazing guy gave apple an opportunity to be same level as mircrosoft
作者: lo_pak    時間: 2011-10-6 07:41

RIP... Hope all good in iHeaven...
作者: sheep    時間: 2011-10-6 07:42

回復 8# lo_pak


    that is the reason for icloud
作者: lo_pak    時間: 2011-10-6 07:51

本帖最後由 lo_pak 於 2011-10-6 08:00 編輯

回復 9# sheep

His pass away has the same impact as John Lennon... He creates a legend.

人生有几多個十年...

With Steve, Apple uses 3 decades time to change our world...

No one can doubt Steve's contribution to human history...
作者: satil    時間: 2011-10-6 07:57

my first apple II @1982.. then IIe .. IIc .. Lisa .. Macintosh and STOPed b4 iMac

i don't use any apple product now, but i respect him.

Steve, RIP
作者: sheep    時間: 2011-10-6 08:12

Error and syntax error
that is what I know about computer back then
作者: 老友四號    時間: 2011-10-7 17:00

祇怕從此 山寨王 失咗方向!
作者: 老友四號    時間: 2011-10-7 17:03

回復 5# MoiRhapsody
Moi 仔 你咁介怀 老夫 俾埋你!
作者: rainbow-davie    時間: 2011-10-7 18:09

still iSad




歡迎光臨 溫哥華老友記討論區 (http://www.loyaukee.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2