Board logo

標題: 自由民主及公義之:福島學童被迫喝輻射牛奶 [打印本頁]

作者: fy789    時間: 2011-10-6 00:04     標題: 自由民主及公義之:福島學童被迫喝輻射牛奶

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mcjohnjohn    時間: 2011-10-6 00:57

我仲以為有人"練"住佢個鼻之後灌佢飲幅射奶tim. 731部隊...
作者: Ovaltine    時間: 2011-10-6 03:31

This must be an MP speaking about this situation, and things will change for them. In China, will there be a discussion over this? Any discussion about any negative things from the institution means "traitor", not patriotic.
作者: fy789    時間: 2011-10-6 07:08

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Lik    時間: 2011-10-6 10:53

Diu你仆街,阿爺當年係一心要救人就唔撚會叫解放軍行入去災區,而係派直昇機等等去做救援工作啦?你唔撚好同我講話直昇機第一時間飛唔撚到入去,因為如果真係飛唔到,咁溫影帝亦同時入唔到去災區做 show!而且,我記得好清楚當年後來空軍過咗好多日之後終於派機入去,但有架直昇機炒咗跌咗落山峽,而阿爺就調大量人馬去搜索而唔係去繼續救災民。但佢去搜索只係為咗要執返啲飛機殘骸而唔係要去救士兵。

今日嘅老美、日本再賤,都唔夠阿爺賤!

-力
作者: peter236    時間: 2011-10-6 11:48

These Japanese are as shameless as Mr Lik.




歡迎光臨 溫哥華老友記討論區 (http://www.loyaukee.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2