標題:
[中國新聞]
山東瘦肉精羊 毒害全國
[打印本頁]
作者:
Lik
時間:
2011-10-26 21:36
標題:
山東瘦肉精羊 毒害全國
http://orientaldaily.on.cc/cnt/c ... 1027/00178_001.html
山東瘦肉精羊 毒害全國
鹽窩鎮養羊戶飼養的羊隻多餵瘦肉精。
【本報綜合報道】聞名全國的「肉羊第一鎮」山東東營市鹽窩鎮,近日被揭發當局規管粗疏,致逾千養羊戶公然濫用國家禁用瘦肉精餵羊。北京記者到當地的國家定點屠宰場放蛇採訪發現,養羊戶為避檢查而絕招盡出,包括在數百隻瘦肉精羊中混入數隻正常羊,檢疫時由正常羊出面應付;若被查出,檢疫人員也僅要求養羊戶趕羊回家了事,而非按規定銷毀,直接助長歪風。有關瘦肉精羊遠銷全國十七省市,年銷超過百萬頭,民眾隨時食毒肉。
秋冬降臨,涮羊肉備受全國乃至本港民眾熱捧。不過,北京《新京報》昨日報道,作為山東東營支柱產業的養羊業,仍普遍使用在當地稱作「小料」或「八寶料」的瘦肉精餵羊。按規定,待售肉羊必須經檢驗檢疫合格,方可屠宰或出售活羊。而屠宰也須統一在農業部確定的當地一個大型屠宰場進行,同時進行瘦肉精第二次檢測,最後把關。
銷17省市 不合格羊未銷毀
惟記者在該魯北畜產品第一大市場目睹,有養羊戶按照執法人員要求,自行在幾隻羊身上採集尿樣。幾秒鐘後,鹽酸克倫特羅試條顯示為陽性,即顯示羊隻餵養了瘦肉精。養羊戶上前和執法人員搭訕了幾句,被拒絕後將幾百隻羊趕回去。
魯北畜產品第一大市場每年交易額逾十億元(人民幣‧下同),肉羊主要銷往北京、河南、江蘇、遼寧及天津等十七省市。市場所在的利津縣畜牧局局長高鶴令說,按程序,一旦檢測呈陽性,意味着「疑似瘦肉精」,縣畜牧局會取樣送省裏進一步檢測,確定後全部羊隻要焚燒或深埋處理。
對於檢測不合格的羊群被趕回家的情況,高鶴令堅稱自己任期的兩年內,從來沒發現這種情況。不過,市場屠宰工證實,僅上個月底數日內已有數千隻不合格羊被趕回家去。
羊戶自揭多個竅門避檢驗
「羊肉要瘦肉才值錢,每頭羊吃藥後可多出三至四斤瘦肉。」有養羊戶表示,自己曾無落藥,養三百隻羊的收入比鄰居少近兩萬元。有姓劉養羊戶透露,其實有多個竅門可使羊隻通過檢驗,包括出欄前十天停藥,改餵利尿的葡萄糖,使羊隻通過尿檢;或用多隻做記號的正常羊,到屠宰場時專門送檢,這些羊到時悄悄帶走,租給別人用;甚至事先收集正常羊尿,伺機偷龍轉鳳。
甚至有人在羊群無法過關後,直接僱人非法宰羊,再買來檢疫證明出售。所有種種,就發生在監管部門的眼皮底下,養殖戶坦言,政府也不敢一刀殺盡,危及支柱產業。
羊肉廣受食客歡迎。內地街頭不時有羊肉串售賣。
作者:
Lik
時間:
2011-10-26 21:38
去大陸嘅話,食羊肉之前最好諗過先喇~
-力
作者:
B仔
時間:
2011-10-26 21:51
我好鍾意食羊架,羊脾,ETC。。。
中式最愛食羊腩煲
不過近年來,發覺我對某些羊敏感,食完即劏。。。。
我唔食得中國嘅羊。D咩小肥羊,火鍋羊片,羊腩煲。。。通通嘔到七彩。
相反,食西式羊架,脾。。。一定要西餐SERVE,或自己係西人店舖買返屋企自己整,就冇事。
我諗,因為亞力所講呢單野有關。
SH!T,PETER實憎死我,為什麼要敏感祖國嘅羊,唔敏感其他羊。
作者:
Lik
時間:
2011-10-26 22:29
正路你響加拿大呢度食嘅羊,點計都應該唔會係由中國運過來。你食完即劏,最多都只係受唔住啲調味料、添加劑之類。
-力
作者:
B仔
時間:
2011-10-26 22:34
應該唔關調味事
因為,羊一定有羊嘅酥味。。。
我唔識點講,某種羊嘅酥味,我一聞,就知道食咗會瀨野。
我覺得係種嘅問題
自己有去唐人肉舖買羊腩自己炆
但係近年試過咁都瀨野。。。。
我唯有放棄同中國有關係嘅羊。。。。唉。
作者:
MoiRhapsody
時間:
2011-10-26 22:51
等我有機會問下我做肉食批發既frd...睇下有乜唔同既羊係市面上賣...
作者:
B仔
時間:
2011-10-27 15:19
好~!
我真係好CURIOUS。
作者:
lo_pak
時間:
2011-10-27 15:25
回復
7#
B仔
I think you can only eat 黑草羊...
作者:
blue20ae
時間:
2011-10-27 15:40
Gwai Lo supermarket usually sell lamb, mostly from New Zealand. Chinese cooking 黑草羊 usually is mutton.
作者:
快樂牛郎
時間:
2011-10-27 17:21
time to become a vegetarian
作者:
快樂牛郎
時間:
2011-10-27 17:23
or maybe dog meat is safe?
作者:
MoiRhapsody
時間:
2011-10-27 17:48
回復
7#
B仔
我好大概咁查詢過,鬼佬多數用Lamb,多肉啲,食飼料既,酥味會重啲,
中國人多數用草羊(goat)食草大,冇咁多肉瘦削啲,冇咁酥。
如果咁計,可能係你受唔到草羊味....
作者:
MoiRhapsody
時間:
2011-10-27 17:56
唔新鮮都可能係一個因素,B仔我諗個種羊味一唔新鮮你就頂唔順...
作者:
Surreal
時間:
2011-10-27 18:44
去大陸嘅話,食羊肉之前最好諗過先喇~
-力
Lik 發表於 2011-10-26 21:38
下
乜你仲打算返大陸啊?
作者:
Lik
時間:
2011-10-27 21:33
下
乜你仲打算返大陸啊?
Surreal 發表於 2011-10-27 18:44
我就當然幾大都唔去啦~但係有好多網友唔係咁諗,仲以為自己小心啲就唔會奶野㗎嘛。
-力
作者:
B仔
時間:
2011-10-27 23:19
本帖最後由 B仔 於 2011-10-27 23:21 編輯
咁的確唐人舖有寫係黑草羊。。。
不過我就奇怪喇:咁好多野都係寫架姐。。。你呢度叫舊所謂靚D嘅TUNA,係唔係都話係MAGURO。。。
同埋呢度嘅羊,真係唐人舖會運D中國黑草羊過嚟嗎?
初初我以為係羊嘅唔同部位咩先會出事。因為初初幾次嘔到PK,咁啱都係火鍋嘅羊片。第一次,我以為係小肥羊D料唔新鮮,嘔咗成晚,暈咗成日。第二次已經有少少陰影,所以我冇食,照淥野係同一個鍋道。。。好少少,劏咗半晚。然後驚咗一排。。。自己去GRANVILLE ISLAND買嚟整,冇事。
有日,媽咪煮我最最最愛嘅羊腩煲。。。 叫我試味,諗住開心死。。。食咗一舊,我爬咗係廚房ISLAND度劏咗半個鐘,嚇到媽咪差D喊咁滯LOL
我自己都有少少覺得,食鬼佬NEW ZEALAND/AUSTRALIAN羊可能就冇事。。。但係又驗證唔到D唐人舖頭嗰D係咩羊。
前晚,同HUNNIE嘅FRIEND去食。。。百珍樓
個FRIEND叫羊架
佢知我敏感,但係嗰度嘅羊架真係整得都幾好味
同BB一齊食。。。冇咩。冇嘔。
不過返到屋企就陰公LU。。。。成夜作嘔,又FEEL BLOATED。。。然後第二日,可能仲係嗰SYSTEM入面。。。我係唔舒服咗成日,暈暈地,又頭赤。唉。。。。
唔通佢拿黑草羊嘅架嚟整,所以我又瀨野?
我有個朋友唔食得牛,佢話一食就嘔。嗰陣我同佢講,話。。。咁嚴重?我而家完全體會到。。。真係好痛苦。最慘係我鍾意食。
紫芯唔洗驚我呢個姊妹會食佢隻羊
我真係無福消受
歡迎光臨 溫哥華老友記討論區 (http://www.loyaukee.com/forum/)
Powered by Discuz! 7.2