Board logo

標題: [中國新聞] 古惑仔飛甩刀 交通警怕怕 [打印本頁]

作者: ricrick    時間: 2011-12-11 23:03     標題: 古惑仔飛甩刀 交通警怕怕

本帖最後由 AdminAssist2 於 2011-12-12 08:12 編輯

[youtube]ro7DZ34Tbx8[/youtube]
作者: 嘉嘉    時間: 2011-12-11 23:08

強呀!!!!!

不愧係強國人!
作者: lo_pak    時間: 2011-12-11 23:24

It's a bit weird happening in busy hour...
作者: ricrick    時間: 2011-12-11 23:25

襲警應可一槍打瓜佢
作者: chunsh    時間: 2011-12-12 11:51

oh....
I thought the cops in china are more powerful, like if someone oppose them, they can shoot that guy
作者: ricrick    時間: 2011-12-12 11:54

大陸交通警是否無槍的?
作者: spoonek4    時間: 2011-12-12 15:02

記得以前好似有聽內地人講公安同警察有分別﹖唔知有冇記錯,佢地話警察可以不理云云....




歡迎光臨 溫哥華老友記討論區 (http://www.loyaukee.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2