標題:
[中國新聞]
古惑仔飛甩刀 交通警怕怕
[打印本頁]
作者:
ricrick
時間:
2011-12-11 23:03
標題:
古惑仔飛甩刀 交通警怕怕
本帖最後由 AdminAssist2 於 2011-12-12 08:12 編輯
[youtube]ro7DZ34Tbx8[/youtube]
作者:
嘉嘉
時間:
2011-12-11 23:08
強呀!!!!!
不愧係強國人!
作者:
lo_pak
時間:
2011-12-11 23:24
It's a bit weird happening in busy hour...
作者:
ricrick
時間:
2011-12-11 23:25
襲警應可一槍打瓜佢
作者:
chunsh
時間:
2011-12-12 11:51
oh....
I thought the cops in china are more powerful, like if someone oppose them, they can shoot that guy
作者:
ricrick
時間:
2011-12-12 11:54
大陸交通警是否無槍的?
作者:
spoonek4
時間:
2011-12-12 15:02
記得以前好似有聽內地人講公安同警察有分別﹖唔知有冇記錯,佢地話警察可以不理云云....
歡迎光臨 溫哥華老友記討論區 (http://www.loyaukee.com/forum/)
Powered by Discuz! 7.2