Board logo

標題: 如果LYK... 就好啦! [打印本頁]

作者: ACC-HE    時間: 2013-2-4 13:51     標題: 如果LYK... 就好啦!

大家想 LYK 有咩轉變?

我講先...

如果老友記有 mobile app & real-time notification 就好啦.
作者: 貓    時間: 2013-2-4 15:36

本帖最後由 貓 於 2013-2-4 15:51 編輯
大家想 LYK 有咩轉變?

我講先...

如果老友記有 mobile app & real-time notification 就好啦.  ...
ACC-HE 發表於 2013-2-4 13:51


唔錯唔錯,不過呢個forum程式有冇呢樣功能架?冇嘅話可能要好大工程去轉喎…
不過如果俾我提議,我會先將老友記內容更加主題化,捨棄一啲冇吸引力嘅版塊,加強個別主題令其風格更加突出,之後凝聚各方對主題有興趣嘅人積極參與討論…
作者: AAC    時間: 2013-2-4 20:31

本帖最後由 AAC 於 2013-2-4 20:35 編輯

係呀,我係ipad上,睇得好辛苦,iphone 更加無可能睇到。
或者減少一些新聞上的copy & paste。仲有,好似以前d版主都比較專於某一範疇,可以lead 住個版,或者講,幾年前d版頁的主題,會有較深入的分享和討論。
作者: ricrick    時間: 2013-2-4 23:24

forums are dying out because of social networking
作者: tiffiant    時間: 2013-2-5 06:41

we need more people here
作者: chunsh    時間: 2013-2-5 10:58

唔錯唔錯,不過呢個forum程式有冇呢樣功能架?冇嘅話可能要好大工程去轉喎…
不過如果俾我提議,我會先將 ...
貓 發表於 2013-2-4 15:36


if we want to really "凝聚各方對主題有興趣嘅人積極參與討論", give up that attitude about "we just accept friendly discussion in almost every broad and no argument is allowed"
作者: 貓    時間: 2013-2-5 18:33

if we want to really "凝聚各方對主題有興趣嘅人積極參與討論", give up that attitude about "we just  ...
chunsh 發表於 2013-2-5 10:58


chunsh你好呀。好耐冇喺度見喇。
我認為「friendly discussion」係一個正確嘅方向。因為討論唔一定要粗口爛舌,唔一定要鬥過你死我活,唔一定要單打,唔一定要火爆。特別如果有個別討論者以討論為名﹐發洩情緒為實,對人唔對事,明鬧暗寸…呢啲態度就更加唔會得到其他人嘅認同。
相信只要討論者抱持住尊重自己尊重別人嘅正面態度去討論事件,就算辯論過程有幾咁激烈,應該唔會受到封殺。




歡迎光臨 溫哥華老友記討論區 (http://www.loyaukee.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2