Board logo

標題: 打咭 [打印本頁]

作者: 大C姐    時間: 2014-11-29 21:58     標題: 打咭



Hello,  大家好大家好,好耐無見,別來無恙呀嘛?
啱啱經過返嚟打咭,見到個forum如此"熱鬧", 我都倍感安慰。

實在過去一段日子發生太多事,緊本追唔切啲新聞,老實講我反而少咗同人"打牙較", 我好怕咩話題都去咗佔中,黃色絲帶,雨傘… 撇開香港,無啦啦北美社會又倒退返有種族歧視嘅聲音,我有啲怕睇新聞,有時唔係太想知咁多。

Anyway, 無咩講,嚟say hello, have a nice day...


- 美魔女大C姐

作者: elan7e    時間: 2014-11-30 07:55

美魔女大C姐, 歡欣返温哥華打咭。
你講事係有一手,而且能洞悉世情。不如講吓這段時間發生係你身邊發生的人和事,好等我們無咁dry。

小fans
作者: stevoo    時間: 2014-11-30 08:11

蝦姥. 好高興又再見到大C姐妳! 有時間多D上嚟啦!
作者: Quest    時間: 2014-11-30 08:33

hi! welcome back!

STart posting away!

Q.
作者: 大C姐    時間: 2014-11-30 13:38

你想我講啲咩呢?

我唔識講咩Black Friday shopping… 我啲近況唔似係LYK想討論嘅話題喎…

作者: yuusaku    時間: 2014-12-1 11:12

近期都無D題目係多人參與...
作者: chunsh    時間: 2014-12-1 18:33

幾乎所有香港人都關注佔中,但大都唔敢表達自己意見(like me)。怕得罪朋友,同事,長輩。
作者: 大C姐    時間: 2014-12-2 06:41

所以今年學到最大嘅教訓係包容。

原來身邊有好多人同自己理念價值觀都好唔同,而某部份人係接受唔到同台食飯各自修行,更加唔俾人有不同意見一定迫人要表態…



就正如喺另一個post同fibbi對話,我真心覺得放開啲啦,執著某啲字眼,某啲立場,而唔去適應個社會,了解身邊有唔同嘅人,我覺得好自私,況且,有啲嘢根本事不關己,影響自己少少(甚至無影響), 但對一批人有大得益,可樂而不為?

作者: fibbi    時間: 2014-12-2 12:10

所以今年學到最大嘅教訓係包容。

原來身邊有好多人同自己理念價值觀都好唔同,而某部份人係接受唔到同台食 ...
大C姐 發表於 2014-12-2 06:41



    每個人嘅道德觀都有唔同。每個人嘅底線都唔同。我只係講我嘅意見,你唔認同無相干。包容係你我有唔同意見都可以好好討論,唔係迫人去接受其他人嘅見解掛。你都可以話亂倫都唔關我事個喎,事不關己,點解唔認同?我諗只可以講我哋嘅道德底線有所不同囉。
作者: 大C姐    時間: 2014-12-2 23:40

回復 9# fibbi

我覺得你嘅道德係無唔啱,學你話齋,每個人個底線唔同。




我只係想講,你嘅言論係唔接受同性戀係正常,that's it,  你唔洗pretend 開放,pretend 包容,你唔接受同性戀咪唔接受囉,講真唔接受唔犯法。但係唔好虛偽,以為自己已經接納咗其他人但其實個底線依然係歧視同不平等。
作者: fibbi    時間: 2014-12-3 02:15

回復 10# 大C姐


    我真係覺得同性戀都係愛情嘅一種,一樣可以刻骨銘心,只不過另類啲,唔係主流,咁咪俾啲另類啲嘅法律,另類啲婚姻法去規範囉。我都有同性戀嘅朋友。而家啲人好興郁啲就話歧視。係唔同就係唔同架啦,尊重同接受別人嘅不同,唔等於睇低人。
作者: 大C姐    時間: 2014-12-3 08:05

回復 11# fibbi
張心比己,你同我都係小眾,我哋喺加拿大都係非主流,咁係咪代表我哋要接受唔同等嘅法律呢?


呢個要諗清楚。


同埋心理陪養同文化係好受法律影響。試諗吓如果亞洲人喺加拿大唔俾投票,唔俾參政,唔俾做某一啲主流社會覺得好理所當然嘅事。咁你會覺得主流嘅小朋友長大喺呢個制度,會唔會視亞洲人如等同?會唔會對亞洲人有同等嘅尊重?




我唔係為拗而拗,歧視嘅可怕係,歧視咗自己都唔知,好根深蒂固。反而你話唔同意,唔讚成,都係一個理性同有意識嘅決定。




剝削別人嘅權利而又無直接得益係好盲目。你不停問點解人哋要有你有嘅權利,咁點解你嘅權利人哋唔可以有呢?你有咩咁優等?
作者: fibbi    時間: 2014-12-3 10:25

回復 12# 大C姐


首先,去得人哋嘅地方係要遵守人哋嘅法律。好似去到Quebec,中文招牌都唔俾用,或者有size限制。你會唔會話人歧視中文?人哋嘅傳統係咁,就係以法語為主。
結婚嘅傳統定義係一男一女,點解要為咗遷就小眾另類感情生活而有所改變?呢啲除咗牽涉傳統,仲有道德價值觀,當然每個人都有唔同嘅底線,如果社會要與時並進,更加應該諗啲新嘅婚姻法例去包含同性戀嘅因素, 而唔係去改變舊有嘅傳統定義。

例如男女嗰啲叫強奸,但係同性(男男)嗰啲叫雞奸,個名係唔同,指唔同嘅事件。唔通話點解男男嘅唔可以叫強奸就係歧視???
作者: 大C姐    時間: 2014-12-3 12:30

okay 嘅,你講嘅嘢無錯,我哋可以唔去quebec, 唔去做生意,唔入鄉隨族。咁都係嗰句,咁gay 同lesbian可以點呢?係咪要求其揾個異性結婚攞到大眾得到嘅benefits 咁就係尊重傳統婚姻,咁做就道德?


當然啦,你用"另類", 同"食得鹹魚抵得渴" 嘅字眼,個潛台詞係"邊Q個叫你搞gay, 唔鍾意咪做返主流囉,點解要我哋去就你哋呢啲小眾唧!"

用呢個諗法出發,都唔洗辯論落去,我已經知你嘅立場,我亦無本事改變你想法。


For 我自己就覺得婚姻同傳統都係不斷改變同與時並進,唔可以話得到某啲改進,益到自己,之後就落閘放狗,用對自己有利嘅門檻去排擠其他想改制嘅人。

作者: Littleprince    時間: 2014-12-3 14:47

大C姐我只有一句送比你,就係晤好以為同性戀係時代產品,舊約聖經已記載,幾千年前所多馬娥麼拉就係同性戀令到全城淫亂最後被神滅了。。。 可見同時代進步與否無關,與淫亂極大關係囉。。。

by the way, welcome back!
作者: chunsh    時間: 2014-12-3 15:05

回復  fibbi

我覺得你嘅道德係無唔啱,學你話齋,每個人個底線唔同。




我只係想講,你嘅言論係唔接受 ...
大C姐 發表於 2014-12-2 23:40

大C姐


[attach]13825[/attach]

作者: 大C姐    時間: 2014-12-3 15:18

回復 15# Littleprince

我從來無諗過同性戀係新潮嘢,只係以前唔接受唔公開唔代表唔存在。即係恐龍都可能生cancer, 不過未有醫生診斷過佢哋啫。


如果你嘅立場係"同性戀等於淫亂",  所以你唔接受同性婚姻我反而明白喎。我唔同意but我理解你嘅出發點。最得人驚反而係口講開明,包容,但實際唔想別人有同樣權利,我覺得呢個心理狀況好奇怪。






作者: 大C姐    時間: 2014-12-3 15:25

大C姐我只有一句送比你,就係晤好以為同性戀係時代產品,舊約聖經已記載,幾千年前所多馬娥麼拉就係同性戀 ...
Littleprince 發表於 2014-12-3 14:47

呢個世界好得意架,好多"傳統"同"道德"都係依自己利益出發。


你夠唔夠擔講你無婚前性行為?


你唔去quote聖經睇吓佢贊唔贊成人離婚?


咁你個道德標準係咁高,妓女直頭坐監啦,唔結得婚唔生得仔。


總之事不關己就好口響,嚴人寬己。同自己利益有關就"搬龍門", 隨時可以捨棄某啲"過時"同"專制"嘅傳統。
作者: chunsh    時間: 2014-12-3 15:56

說起舊約......到了今天,有幾多女人會因這條罪被石頭打死?
22:14 誣指她行了可恥的事,將惡名加在她身上,說,我娶了這女子,與她親近,見她不是處女;
22:15 女子的父母就要把女子貞潔的憑據拿出來,帶到本城門長老那裡。
22:16 女子的父親要對長老說,我將我的女兒給這人為妻,他卻恨惡她,
22:17 誣指她行了可恥的事,說,我見你的女兒不是處女;其實這就是我女兒貞潔的憑據。父母就要把那布鋪在本城的長老面前。
22:18 本城的長老要拿住那人,懲治他;
22:19 並要罰他一百舍客勒銀子,給女子的父親,因為他將惡名加在以色列的一個處女身上。女子要仍作他的妻子,終身不可休她。
22:20 但這事若是真的,女子並不是處女,
22:21 就要將女子帶到她父家的門口,本城的人要用石頭將她打死;因為她在父家行了淫亂,在以色列中作了愚妄的事。這樣,你就把那惡從你們中間完全除掉。
22:22 若發現人與有丈夫的婦人行淫,就要將姦夫淫婦一併治死。這樣,你就把那惡從以色列中完全除掉。

作者: fibbi    時間: 2014-12-3 16:58

每個人對同性戀嘅接受程度都唔同,你可以認為同性戀同異性戀係一樣都係愛,所以應該可以結婚。但係我認為同性戀同異性戀係不同嘅,所以就認為應該用不同嘅結合方式。權利就應該同異性戀嘅一樣。你唔同意無所謂,我唔會convince你。但係亦唔關咩自身利益嘅事。人哋結婚關我咩事?我只不過表達自己嘅立場見解。每個人對呢啲嘢嘅睇法都可以唔同。好似佔中關我咩事,我又唔喺HK,又唔係影響到我。但係各人都有自己嘅立場。
作者: chunsh    時間: 2014-12-3 17:14

每個人對同性戀嘅接受程度都唔同,你可以認為同性戀同異性戀係一樣都係愛,所以應該可以結婚。但係我認為同 ...
fibbi 發表於 2014-12-3 16:58



    咁又係,喺網上吹幾句就convince到大家嘅,呢個世界就無仗打啦
作者: 大C姐    時間: 2014-12-3 17:24

道德標準會隨時間改變嘅…

20年前好多人好歧視染髮紋身嘅人,街到見到揾路走,個仔染髮要逐出家門,紋身直頭係黑社會啦。咁而家你揾個從來無染過髮嘅都好難,我亦甚少聽到有人講因為紋身就要分手或唔會拍拖嘅原因。


我只係覺得呢啲保守思想再過一段時間都係得啖笑。

作者: fibbi    時間: 2014-12-3 17:36

回復 22# 大C姐


    但係社會風氣越來越開放係好事定係懷事呢?hard to say...
作者: 大C姐    時間: 2014-12-4 10:46

我覺得制度上開放係好事喎。

都係俾人多啲選摘啫,好似HKTV, 開咗台唔代表多人睇,免費都唔一定要你睇。咁有啲法律俾權利你,你都有權選摘使唔使用呢個權利。

社會進步,普遍市民文明,其實都係步向deregulation,  因為每個人都有能力去判斷咩係啱咩係錯,咩嘢生活適合自己,咁唔需要太多法律去限制你可以做乜唔可以做乜。

作者: pkphilip    時間: 2014-12-6 23:48

Hey!

Welcome back

Philip




歡迎光臨 溫哥華老友記討論區 (http://www.loyaukee.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2