Board logo

標題: 6.4 級餘震 [打印本頁]

作者: RayRay    時間: 2008-5-25 05:03     標題: 6.4 級餘震

清川縣 在 HK Time 下午4 時許記錄了6.4 級 餘震, 為時 1分鍾 多。 己有1人死亡, 4 百多人受傷。



作者: kisstherain    時間: 2008-5-25 21:47

The quake lasted fo rmore than 1min?
That's scary! Imagine the house shaking for more than 1 min...  you just feel so hopeless... /__\
When will it stop?




歡迎光臨 溫哥華老友記討論區 (http://www.loyaukee.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2