Board logo

標題: 請問那裡有雙星油性(Tamiya enamel)模型油賣? [打印本頁]

作者: dinga    時間: 2008-11-7 23:43     標題: 請問那裡有雙星油性(Tamiya enamel)模型油賣?

不知道在那一間模型店有..
去過crystal mall 找過只有水性的...
請告知那一間店有. Thanks
作者: winkyl    時間: 2008-11-8 14:46

試下richmond public market二樓food court果間....兩三年前都仲有得賣...但顏色選擇不多~
唔介意我問既話 你想用雙星油性油d乜呀?
如果係用黎滲線 可以試下用humbrol (sp?) + 多少少thinner開稀佢...
作者: dinga    時間: 2008-11-8 19:39     標題: 回復 2# 的帖子

係喎... 印象中果度都有.. 不過都係幾年前o既事.. 真係唔該晒.
其實我想買 x-11, x-12  (金銀色)
因為油性滑好多. 水性d粒粒好粗唔太鍾意.
係屋企果d都乾晒. 救唔返...
作者: MoiRhapsody    時間: 2008-11-8 20:22

北美唔俾賣油性油,
太毒!!
双星個隻好似叫瓷性油。
作者: winkyl    時間: 2008-11-8 21:23

如果你係要用黎噴金屬色 又有噴鎗噴既話
你可以試下隻Alclad chrome, silver, 同 gold...
效果唔錯架~ 但就真係唔係太便宜...
否則humbrol既金屬色都好滑下~ 感覺比雙星油性仲滑
可以試下
作者: dinga    時間: 2008-11-9 08:23     標題: 回復 5# 的帖子

humbrol都好正... 不過都唔平..
我好少去richmond lu.. 之前就係richmond centre 入面買...
咁humbrol o既油可以係邊度搵到呢?
其實我都想知van 同burnaby 邊度有大o既模型店可以買到油..
以前係pne 附近就有間幾大間o既樓上店.. 都唔見o左好多年lu...
作者: winkyl    時間: 2008-11-9 15:43

humbrol可以去bby hobbies, magic box, 買到...我記得係bby同van就係依兩間...
humbrol舊時一罐都係$1.5左右 比起雙星都平一截....但就唔係人人鍾意果浸味...
作者: dinga    時間: 2008-11-9 21:57     標題: 回復 7# 的帖子

THX. 呢2間o野係邊o家?

呵呵, 講好聞就當然係雙星好聞d :p
作者: winkyl    時間: 2008-11-10 01:00

原帖由 dinga 於 2008-11-9 22:57 發表
THX. 呢2間o野係邊o家?

呵呵, 講好聞就當然係雙星好聞d :p


Magic Box Hobbies
http://www.canpages.ca/page/BC/vancouver/magic-box-hobbies/2886075.html

Burnaby Hobbies
http://www.canpages.ca/page/BC/burnaby/burnaby-hobbies/4169646.html
作者: karyee    時間: 2008-11-10 23:44

three age and up.. at metro, outside of toy's R us.
作者: dinga    時間: 2008-11-11 10:11     標題: 回復 9# 的帖子

唔該晒.
等我聽日去睇下先.
作者: boss2007    時間: 2008-11-13 13:30     標題: Did u ever try Daiso @ Aberdeen Centre ...

air paint brush - oil based  ...
choice is limited ... but only 2 bucks  - dirt cheap !




歡迎光臨 溫哥華老友記討論區 (http://www.loyaukee.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2