





原帖由 Catpiano 於 2008-11-17 19:00 發表
Ha ha ..... so dump ..
I wonder, if someone has 一萬一千多元 to spend on some net friend he doesn't know ...
why didnt' he spend 一萬一千多元 in China for girls??![]()
原帖由 mcjohnjohn 於 2008-11-17 23:07 發表
真係好想見識下42"長腿+K奶既威力!
不過, 千祈唔好諗住post相上黎, 我怕LYK男會員數目突然減半!
(流鼻血失血過多, 中風, 等等)
原帖由 mcjohnjohn 於 2008-11-17 23:07 發表
真係好想見識下42"長腿+K奶既威力!
不過, 千祈唔好諗住post相上黎, 我怕LYK男會員數目突然減半!
(流鼻血失血過多, 中風, 等等)


原帖由 siumaibb 於 2008-11-18 10:40 發表
老友飯局!你唔題我諗好多人都唔記得。。。
老友飯局D post都無晒啦,主持人Nox哥都唔知去左邊囉
不如由Sheep兄頂上訪問大C姐,我諗一定好睇過陳志雲訪問吳君如。。 ...

| 歡迎光臨 溫哥華老友記討論區 (http://www.loyaukee.com/forum/) | Powered by Discuz! 7.2 |