Thanks for sharing. I only start to watch Cantonese opera recently.
I agree with MyOMy, "梁醒波, 他的戲可以令你 stick to the couch。" 梁醒波真的很吸引...作者: mcjohnjohn 時間: 2008-11-30 23:12
原帖由 CWong 於 2008-11-30 03:21 發表
靚次伯好多啦!
agree! 靚次伯 is my number one! 佢功架超凡, 尤其係坐車, 非常厲害! 作者: sheep 時間: 2008-12-1 09:45
重有冇合哂合尺既老友記呀?作者: CWong 時間: 2008-12-1 09:58
啲靚唔识得欣賞㗎嘞!作者: mcjohnjohn 時間: 2008-12-1 22:02
其實任劍輝同白雪仙真係幾好睇架~
不過, D 後生仔可能覺得齣戲好長, 所以覺得好悶啦.作者: MyOMy 時間: 2008-12-1 22:49
I AM A SUCKER. 睇呢啲戲如钟意有 「齊歡暢, 同慶賀....」嘅大團圓結局, UP DUB 時心情都好番。無頭東宮都会生到太子, 梁祝都会化蝶, 太頂引啦。