Board logo

標題: 梁醒波 [打印本頁]

作者: CWong    時間: 2008-11-29 06:14     標題: 梁醒波

忽然想起他,要是他还在世,今天粤剧应該生色不少!不看也不知南红也是粤剧花旦!雖然是短短數分钟片断,巳顯出了中国粤剧藝術精华,从對白到演員功架,可说現代一輩無人能比!
[youtube]LaxoFQmKXks[/youtube]
作者: sheep    時間: 2008-11-29 10:34

關德興都好似唱大戲個喎
你點睇?
作者: MyOMy    時間: 2008-11-29 11:15

原帖由 sheep 於 2008-11-29 11:34 發表
關德興都好似唱大戲個喎
你點睇?


如果我呢過非太戲迷記億無錯, 關師傅粵劇芸命係新靚就。 我好靚仔嘅時候睇粵語殘片見過住嘅粵劇片, 印象中佢做過「關公月夜釋貂蟬」。形象唔錯, 我到依家仲記得。不過問我唱腔做手, 我就矇查壹。

至於梁醒波, 他的戲可以令你 stick to the couch。
作者: CWong    時間: 2008-11-29 11:21

原帖由 sheep 於 29/11/2008 10:34 發表
關德興都好似唱大戲個喎
你點睇?

靚次伯好多啦!
作者: sheep    時間: 2008-11-29 17:32

都係同埋果條戲路
靚次伯  冇0甘好彩
冇黃飛鴻做
作者: CWong    時間: 2008-11-29 22:46

关師傅除咗做黃飛鸿,都做个関公,但係做国舅同皇帝,就唔及靚次伯了!
作者: kisstherain    時間: 2008-11-29 23:32

Thanks for sharing. I only start to watch Cantonese opera recently.  
I agree with MyOMy,  "梁醒波, 他的戲可以令你 stick to the couch。" 梁醒波真的很吸引...
作者: mcjohnjohn    時間: 2008-11-30 23:12

原帖由 CWong 於 2008-11-30 03:21 發表

靚次伯好多啦!


agree! 靚次伯 is my number one! 佢功架超凡, 尤其係坐車, 非常厲害!
作者: sheep    時間: 2008-12-1 09:45

重有冇合哂合尺既老友記呀?
作者: CWong    時間: 2008-12-1 09:58

啲靚唔识得欣賞㗎嘞!
作者: mcjohnjohn    時間: 2008-12-1 22:02

其實任劍輝同白雪仙真係幾好睇架~
不過, D 後生仔可能覺得齣戲好長, 所以覺得好悶啦.
作者: MyOMy    時間: 2008-12-1 22:49

I AM  A SUCKER. 睇呢啲戲如钟意有 「齊歡暢, 同慶賀....」嘅大團圓結局, UP DUB 時心情都好番。無頭東宮都会生到太子, 梁祝都会化蝶, 太頂引啦。




歡迎光臨 溫哥華老友記討論區 (http://www.loyaukee.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2