Board logo

標題: 女生「真人騷」旁若無人 [打印本頁]

作者: news    時間: 2009-3-23 11:07     標題: 女生「真人騷」旁若無人

http://hk.news.yahoo.com/article/090322/3/barq.html

星島)3月23日 星期一 06:30
(綜合報道)

(星島日報    報道)近日網上熱播一段標題為「香港學生港鐵月台公然親熱」短片,片中一名身穿校服女生與男伴,在熙來攘往的港鐵月台上,旁若無人地公然擁吻,男方更撫摸女生胸部,其他乘客被逼觀看「真人騷」,尷尬萬分。不少網民大罵他們「離譜」、「唔知醜、不知所謂」,並感歎「道德淪亡、世風日下」。

  青少年中學生毫無顧忌,在港鐵站月台眾目睽睽下愛撫親吻,其出位行為被人拍攝成短片上載至網站YouTube    後,惹來大批網友激烈討論批評。

  該片全長三十七秒,背景為某港鐵站月台,女主角身穿校服,與便服的男伴,坐在月台座椅上接吻,男方右手更不斷撫摸女方左胸。

  片段所見,當時月台有不少乘客候車,該對情侶對面不足十呎亦有一名女士,該女士看到如此真人表演後,別過面來不欲再看,顯得甚尷尬。惟該對男女不理旁觀者眾多,繼續親熱,狀甚陶醉。

  網民觀看短片後,紛紛留言怒罵:「嘩!公眾地方個男人係咁捽個女仔個胸,個女仔仲好陶醉咁。佢哋對面仲有人係到㗎喎,真佩服佢哋可以咁大膽,簡直不知所謂! 」「咩學生?不知所謂!係都要係公眾地方做,俾人見到再拍埋先至開心……」

  亦有網友感歎,學生公然行為不檢,實在是道德淪亡。「咀都算,個男仔使唔使公然咁try her breast呀,再坐耐D會唔會摸埋下面好過分,日光日白公眾地方,仲要人來人往㗎!唔理係學生還是成人,有冇羞恥心呀?」

  資深社工林達表示,年輕一輩近年愈來愈開放,甚至公然親熱,現今有很多不同渠道吸收色情資訊,惟學校的性教育保守,未能有效建立青少年的價值觀及道德觀,故他們做出越軌行為,還認為無傷大雅。

  小童群益會校園危機支援計畫主任鄭慧君認為,現今青少年「自我膨脹」,重視個人喜好,不理旁人目光,才會在公眾地方「敢作敢為」,做出令人側目的親熱行為。她建議大家多關心年輕人,即使非親非故,亦要提醒他們勿行差踏錯。
作者: Littleprince    時間: 2009-3-23 11:12

好多人以為這樣係叫做先進﹐我反而認為係倒退。。。那些未開發的人 (原始人都多數不穿上衣)﹐或者動物﹐特別是狗﹐不也是旁若無人地親熱嗎﹖
作者: B仔    時間: 2009-3-23 11:20

請去片!!!
作者: shutterbug    時間: 2009-3-23 11:20

stupid kids....ill manners...
作者: ricrick    時間: 2009-3-23 14:54

link lei?
作者: winkyl    時間: 2009-3-23 16:42

http://www.youtube.com/watch?v=L5EgCMBEVHs
作者: Littleprince    時間: 2009-3-23 17:10

謝謝樓上。。。呢D真係算係幾旁若無人﹐哈哈。。。
作者: 快樂牛郎    時間: 2009-3-23 19:15


有咩咁出奇呀
週圍都見到啦

呢張又點呀


作者: mucc1928    時間: 2009-3-23 19:41

車﹐如果真的不滿意﹐就不該躲在後面偷啪﹐就走過去罵他們.
作者: 快樂牛郎    時間: 2009-3-23 19:43

車﹐如果真的不滿意﹐就不該躲在後面偷啪﹐就走過去罵他們.
mucc1928 發表於 2009/3/23 19:41


班高登人 其實日日發夢都想睇
但係俾佢睇到就梗係又要扮下野 鬧幾句
如果唔係邊有高登本色

如果拍果個係男主角
怕褲都馬上除埋
作者: pigheadbone    時間: 2009-3-23 20:28

少見多怪
作者: MoiRhapsody    時間: 2009-3-23 20:32

做乜偷拍我!!
作者: news    時間: 2009-3-24 06:00

本帖最後由 news 於 2009-3-24 06:07 編輯

i think the main thing is..the dude in the video is actually grabbing the gal tit in a busy mtr station..they r not just kissing
作者: chunsh    時間: 2009-3-24 07:19

so boring, always said "道德淪亡"
我今年30﹐自細就聽到人話道德淪亡﹐都on dog dog既﹐道德淪亡左好Q耐啦
作者: B仔    時間: 2009-3-24 08:40

GRAB籮衰D定係GRAB波衰D?
其實一樣。。。
我兩樣一齊都見過,咪大驚少怪。。。
作者: siumaibb    時間: 2009-3-24 08:49

捽到興合合但係又無下文,戥佢地辛苦
作者: B仔    時間: 2009-3-24 09:21

捽到興合合但係又無下文,戥佢地辛苦
siumaibb 發表於 2009-3-24 09:49
可能有,PART II條片未POST上去~ 哈哈




歡迎光臨 溫哥華老友記討論區 (http://www.loyaukee.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2