Board logo

標題: 打個招呼 [打印本頁]

作者: G點    時間: 2009-8-17 19:18     標題: 打個招呼

今日初黎報到,特意向各位打個招呼!

小弟移左民十幾年,不過英文都係半桶水,

難得搵到有個同聲同氣forum,真係好!!
作者: myversa    時間: 2009-8-17 19:27

Welcome.
作者: J.J.    時間: 2009-8-17 20:05

G點,你好!!
作者: tiffiant    時間: 2009-8-17 21:00

helooooooooooooooooooo
toppy lovers?
作者: CWong    時間: 2009-8-17 22:40

Mr G......Mr H's brother?
作者: tiffiant    時間: 2009-8-17 23:53

hahahah cwong's small brother?
作者: wow    時間: 2009-8-18 00:23

hi G點, real photo??
作者: G點    時間: 2009-8-18 18:44

helooooooooooooooooooo
toppy lovers?
tiffiant 發表於 2009-8-17 22:00


toppy lovers    唔明....


Mr G......Mr H's brother?
CWong 發表於 2009-8-17 23:40


雖然唔知邊個係Mr H's , 不過希望遲d可以見到啦.


hi G點, real photo??
wow 發表於 2009-8-18 01:23


yes this is a real photo, but not my real face!! hehee!
作者: myversa    時間: 2009-8-18 19:05

Mr. T and Mr H are both very famous people here.
作者: G點    時間: 2009-8-18 19:18

Mr. T and Mr H are both very famous people here.
myversa 發表於 2009-8-18 20:05



哦~~~原來如此....多謝拍教!
作者: giginium    時間: 2009-8-19 17:22

welcome~~they are just making an inside joke la...you will know later who is Mr T and Mr H.
作者: eslmath    時間: 2009-8-24 11:12

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sheep    時間: 2009-8-24 11:14

welcome~~they are just making an inside joke la...you will know later who is Mr T and Mr H.
giginium 發表於 2009-8-19 18:22

Now that he show up
作者: eslmath    時間: 2009-8-24 11:17

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tiffiant    時間: 2009-8-24 11:32

[quote]

toppy lovers    唔明....







[quote]
do you know who is toppy?????????




歡迎光臨 溫哥華老友記討論區 (http://www.loyaukee.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2