|

|
第三日啦,忍無可忍上黎求救
我星期五參加左翠明一個去Banff嘅旅行團
(因為屋企人話公路好大雪唔好開車窩)
報團時候,個agent話個團停站地方無野食,要交159蚊包餐
當時我話,我本地人啦應該揾到野食,
但個agent堅持話旅行車停嘅地方只有安派左嘅地方有野食
結果第一日中午,個團食內陸嘅一間中餐,難食到嘔!
仲要隔離有其他餐廳
我同導遊投訴,佢就耍我太極叫我打俾agent
夜晚又係中餐,今次隔離有White Spot, Panago, 同其他family restaurant!
第二日,導遊話可以不跟中餐,但西餐無得不跟 |
|