返回列表 發帖
本帖最後由 mollinbaggio 於 2010-12-16 22:43 編輯

點望極尼棟樓都唔似豪宅,報警就絕左d.不過如果我係個男生,報警迷報警lor,差佬迷至多話我兩句.佢唔應該做d咁既傻事.

TOP

或者你以前唔係住/少出入港島/根本係o係溫哥華長大。你要知道佢女友住呢一區,呢一類樓差極都同均益大廈 ...
spoonek4 發表於 2010-12-16 23:40

我係紅磡住開既.十九歲先過黎.不過太耐無返香港啦.

TOP

返回列表