返回列表 發帖
去過幾次﹐D 野唔難食﹐但係唔係咩特別靚野﹐只係普通食物﹐擺得靚D而已。。。同樓上的意見一致﹕ 同樣價錢你響大溫可以食到更靚的野﹐所以唔去了﹐唔去都無咩損失就是這樣吧。
我好惹火。。。

TOP

返回列表