返回列表 發帖
真慘﹐有老公有仔都要出黎做。。。D 人甘都劫殺真係喪盡天良啊。。。
我好惹火。。。

TOP

當然我地唔知整個故事﹐只係如果我係個老公﹐都已經擁有百萬家財洛﹐點解仲要老婆做呢﹖可以搞D小生意﹐甚至做工人﹐都可以維持生計遮。。。起碼如果她轉左行﹐呢件事唔會發生。。。
我好惹火。。。

TOP

返回列表