返回列表 發帖
B 仔英語學校﹐正~~~
我好惹火。。。

TOP

just ask do you have "any" change
ricrick 發表於 2009-11-30 22:29

看見這句我馬上爆笑。。。

通常呢句係D乞兒問我地拿錢時候講的
我好惹火。。。

TOP

27# Littleprince


Ricrick was  playing dumb to make you smile
somewhereintime 發表於 2009-12-1 15:46

|巨好好心地啊。。。他知道我唔開心啊﹖
我好惹火。。。

TOP

返回列表