返回列表 發帖
絕對係貴。。。5-8 毫先係合理﹐最好唔加。。。

所以呢個現象都解釋到﹐點解一D唔加的地方特別好生意

當然喇﹐也視乎他們是買冰定係自制﹐若是買冰﹐都算合理的﹐但小型的餐廳﹐自己制冰就唔應該收客人 EXTRA 囉。。。
我好惹火。。。

TOP

Talking about bbt, Taiwan's bbt is very cheap, Vancouver is grabbing $$$
我好惹火。。。

TOP

借此提醒所有 LYK﹐大班人去食飯 (或者說任何時候出去吃飯) 記得 CHECK 單﹐因為我地都遇過食店博懵 (或作﹕ 搞錯) 的事件﹐大家唔想比冤枉錢一定要細看單據。
我好惹火。。。

TOP

其實加一蚊唔緊要,但真係好多好多冰,所以變得唔抵飲
wow 發表於 2009-3-30 16:49

第日自己帶D冰去至得
我好惹火。。。

TOP

which one, any hints?
siumaibb 發表於 2009-3-31 08:06

唔止一間有這情況﹐特別是唐人餐館﹐一大班人食飯的情況要特別注意查單。。。

烈治文某日本餐廳試過無喇喇收我們一支酒錢﹐好彩我有看單﹐總之唔好怕尷尬﹐要 CHECK 清楚。
我好惹火。。。

TOP

返回列表