返回列表 發帖
我覺得其實你應該搵一個乖乖靜靜部住你既女朋友
但係你又想要生活中的一點"激", 搵件個性咁"烈"既女朋友
注定係辛苦自己架啦
你得兩個選擇既啫, 唔好再理責任唔責任,唔好再做雙面人, 諗清楚你要咩...
再唔係咪繼續你d責任, 搵個乖乖牌會依賴你既女朋友囉

TOP

返回列表