原帖由 soli 於 2008-5-4 01:07 發表 
呀力哥都知道藏人權利比漢人高﹐o甘點解西方勢力總係著重於西藏人既人權自由﹐而唔係全中國既人權自由呢? 西藏先幾百萬人﹐中國卻有13億人。 口號應該係Free China, 唔係Free Tibet 吧~
點解偏偏只著重要求free tibet 個 ...
完全贊同。只系少數人對於國際政治同埋歷史實在全不瞭解,聽到民主就血脈噴張,說起自由就大義凜然。殊不知自己的幼稚可笑。
Free China的提議不錯,不過,中國人有足夠的智慧來Free自己啦,還不需要長毛來叫囂。 |