返回列表 發帖
high five, my idol ~

TOP

Not necessary cold but....有無聽過飛上枝頭變鳳凰﹖
覺得光榮係好事﹐但自覺得祖國從此變成世界大國﹐大到係全世界都係柒頭﹐其他國家唔認同就係硬膠就好有問題﹗

我作為一個中國人﹐我亦替祖國不斷進步為榮﹐亦樂於見到有希望﹗
但係好似翻版 Wii 甘﹐根本就係國際笑話﹗一點兒 shame 都無﹐仲大大聲話可追日趕美﹐人地話咩﹐就話以中國現今技術做到甘已經好堅﹐唔認同係妒忌唔識貨....

當然我明白世界大同一齊吵既道理﹐但明目張膽﹐抄到99%一樣外表﹐唔加入自己原數就有點兒那個﹗

其實﹐我真係好其代有朝一日唔洗再玩漢化版既FF,而係中國人自己寫0既RPG﹐全世界都嘆為觀止甘

TOP

返回列表