pkphilip 當前離線
非常老友 (高級)
TOP
上星期日, 喺Izumiya買咗兩盒roll, 就同上便張roll相一樣, "吃起來就是機器做的超市壽司"!!! 又硬又實. 離 ... satil 發表於 2012-5-10 09:08