返回列表 發帖
i love the plants .. so cute!!!

TOP

zue, in case i mis-read your post, how much are you charging for beginner class?

TOP

我好有興趣o架!And好近我屋企添!(5分鐘車程)
不過四月我真係唔得呀~~~ 可唔可以五月再開多一班呀?到時候記得唔好唔預我啵~
草莓妹妹 發表於 2009-4-2 17:11


Yes, me too. It would be great to open another class in May!!! eheh

TOP

返回列表