返回列表 發帖
如果係以港英政府既法例﹐同類情況例如鼓吹北愛獨立之類﹐就可能構成叛逆罪﹐可判終身監禁~

http://www.hklii.org/hk/legis/cord/200/s2.html

- 意圖廢除女皇陛下作為聯合王國或 女皇陛下其他領土的 君主稱號、 榮譽及皇室名稱..任何人叛逆, 即屬犯罪, 一經循公訴程序定罪, 可處終身監禁。

會歸後既香港實在太自由﹐有D危險﹐應該快快訂立23條先係~

[ 本帖最後由 soli 於 2008-5-1 13:04 編輯 ]

TOP

阿力哥﹐法例就係o甘寫左﹐只係好少執行嗟~
理論上就係可以判終身監禁﹐實際就無人拉。

自決咪即係有可能獨立囉﹐o甘公然濺踏中國國家憲法﹐拉入冊係好應該既~

第四条 中华人民共和国各民族一律平等。国家保障各少数民族的合法的权利和利益,维护和发展各民族的平等、团结、互助关系。禁止对任何民族的歧视和压迫,禁止破坏民族团结和制造民族分裂的行为。
各少数民族聚居的地方实行区域自治,设立自治机关,行使自治权。各民族自治地方都是中华人民共和国不可分离的部分。

[ 本帖最後由 soli 於 2008-5-1 13:55 編輯 ]

TOP

搬大陸D野出黎做乜﹐講緊香港鍋~
而且﹐達賴係出走﹐唔係被驅逐既~

TOP

如果要用大陸個套﹐個港大女生就犯左煽動分裂國家罪﹐坐五年監﹐唔洗終生監禁。
睇黎大陸比英國偽君子仁慈得多~

力哥要講西藏唔該先做D research

TOP

呀力哥都知道藏人權利比漢人高﹐o甘點解西方勢力總係著重於西藏人既人權自由﹐而唔係全中國既人權自由呢?   西藏先幾百萬人﹐中國卻有13億人。 口號應該係Free China, 唔係Free Tibet 吧~
點解偏偏只著重要求free tibet 個幾百萬人? 動機好明顯就係要分裂中國﹐自由人權只係籍口而已。
呀力哥梗會話﹐中國如果度度都有人權自由﹐咪唔會俾人反囉~
欲加之罪﹐何患無辭。 係要反你﹐怕無籍口?
你做社會主義﹐就話你無人權自由。你做自由主義﹐就話你製造貧富懸殊﹐社會矛盾。到真係無乜籍口﹐就派人派錢挑撥族群分裂﹐然後就話有種族歧視﹐要求當地民族自決~
中國由清末開始﹐不斷滿足西方勢力既要求﹐要乜俾乜﹐叫乜做乜﹐結果就只做成百年恥辱!
中國既人權同制度係有好多不足既地方﹐係要改革﹐但唔一定要聽西方勢力既話去做﹐更唔可以作為分裂中國既籍口!  
西方勢力打住達賴既旗號話西藏無人權自由﹐就我睇黎就好似打住希特拉既旗號話俄國無人權o甘荒謬。呢Do甘荒謬既野﹐需要理會嗎? 達賴有無用過人皮鼓呀?

中國憲法無俾地方獨立既權利﹐西藏都有人大代表﹐咪去人大要求修憲囉~
唔修憲就想獨立﹐即係要對中國發動戰爭﹐死幾十萬藏人係少不免﹐膽小就咪做反~

TOP

返回列表