返回列表 發帖
上次試過個蒸飯, 係唔錯。下次可以試煲仔飯。
反而我想問下D 湯得唔得?
If You're Going To Beat Me, You'll Have To Bleed To Do It!

TOP

我上次個例湯都好清淡....LOL
用得湯.com 做招牌, D 湯應該有D 把炮下啦。
除左裝修, 仲有D 凳好似好唔實淨, 真係一不留神隨時反凳。
If You're Going To Beat Me, You'll Have To Bleed To Do It!

TOP

其實呢間野肯DUM D 本真係有得做, 食物質素不錯, 價錢大眾化, 硬係個裝修比較hea。
經你上次介紹, 呢排都去多左廉記, 去親都食細牛河+迷你肉扒飯+凍奶茶。
If You're Going To Beat Me, You'll Have To Bleed To Do It!

TOP

I am in soup.com now. Ordered mushroom chicken rice and 螺 soup.
If You're Going To Beat Me, You'll Have To Bleed To Do It!

TOP

個pot rice 真係幾好食, 但個花旗心湯就淡左DD, 整體黎講滿意。但食飯期間有段小插曲, 0係我食緊飯時, 有隻頗大既蜘蛛大搖大擺0係張台經過
最好早20 分鐘打去落定order 先,因為真係要等幾耐。今日係爆場。


我食完先睇到個message, 下次再影。
If You're Going To Beat Me, You'll Have To Bleed To Do It!

TOP

I didnt know how much the soup cost actually.
The total amount including tips was $17. The soup was somewhere between 6-7 bucks I guess.
If You're Going To Beat Me, You'll Have To Bleed To Do It!

TOP

I ordered the #102.
If You're Going To Beat Me, You'll Have To Bleed To Do It!

TOP

To MJJ



北菇雞飯~
If You're Going To Beat Me, You'll Have To Bleed To Do It!

TOP

返回列表