返回列表 發帖
我喜欢这句:
何鴻燊有句名言:「我嘅字典裏頭係冇個『輸』字!」,在賭業爭霸戰中靠「食腦」及膽量屹立半 ...
yayaya 發表於 2011-1-27 22:31

"赢了世界"
同意! 下一個世界就係火星! yaya gogogo yaya gogogo...

TOP

返回列表