大檸樂 當前離線
普通老友 (初級)
原帖由 lancer728 於 2008-6-4 18:01 發表 都話過好多次 D做教師既, 好多都根本其身有問題 又以咩資格去教人呢?
TOP
原帖由 lancer728 於 2008-6-4 20:04 發表 咁即係你覺得因為所謂既"一小撮人" 而要大改例.... 你都正架啦, haha