返回列表 發帖
紅娘係我去完台北影pre-wedding後番黎溫哥華搵wedding day photographer個陣....唯一一間我有衝動想再影pre-wedding既公司 (當然係睇中左佢地四千幾五千既package啦)

巴黎春天D衫有好多係適合嬌小身型既新娘...Mindy 化妝自然 (自然 = 唔濃) 如果你平時化到行晒既...你唔會鐘意Mindy...平時唔慣化妝自然D比較適合。

至於Wedding Day... 巴黎春天算不過不失~~ 攝影師由早上六點幾影到晚上11點~ 中間同我地一齊食左15分鐘lunch~~算係博到盡~ 我覺得攝影師好盡力盡責~ D相come out 算ok 甘啦~~ 我見過更差的~~ 不過係以前百合仙子係用free lance + 學生~ 影出黎麻麻~~ 不過人地改名開新鋪後我無去過...不願至評~~
addicted to OROCHI Z~~! ♥

TOP

返回列表