返回列表 發帖
原帖由 sheep 於 2008-11-29 11:34 發表
關德興都好似唱大戲個喎
你點睇?


如果我呢過非太戲迷記億無錯, 關師傅粵劇芸命係新靚就。 我好靚仔嘅時候睇粵語殘片見過住嘅粵劇片, 印象中佢做過「關公月夜釋貂蟬」。形象唔錯, 我到依家仲記得。不過問我唱腔做手, 我就矇查壹。

至於梁醒波, 他的戲可以令你 stick to the couch。

TOP

I AM  A SUCKER. 睇呢啲戲如钟意有 「齊歡暢, 同慶賀....」嘅大團圓結局, UP DUB 時心情都好番。無頭東宮都会生到太子, 梁祝都会化蝶, 太頂引啦。

TOP

返回列表