返回列表 發帖
成個LYK好似死城咁,不如執Q左佢好過啦
我轉戰左去第二度既吹水論壇好耐囉~

TOP

原帖由 matt72178 於 2008-5-28 20:11 發表
Salad_bread,
有無D 正既 forum 可以推薦下?


我去緊一個BT網站HDzone,裏面其實有好多野,不過我主要都係BT港劇/日劇/韓劇
另外就係Uwants啦,呢個係香港都識架啦
仲有就係我以前打香港MMORPG0個時識既一班frd自己搞既forum
最近仲去多個,就係Sina 雲海 個網站,呢度唔知有無人識佢?我而家定期都會聽 and 睇佢D節目架~

TOP

返回列表