ecwkwok 當前離線
幾好老友 (中級)
我都希望個市好D啦﹐遊手好閒無工做的確係好慘。慘到而家有時忙到甩碌都唔敢喺人面前呻﹐因為實有人講呢句﹐"你有得做仲講風涼話﹗" 我幫大家打打氣啦﹐唔好太燥火。
我之前講個意思係﹐我唔識一D朋友係可以"指指個鼻"就關照個世姪求其擔當一官半職。除非你係私人公司或者係CEO果個階層﹐一般管理級都好難亂請人。
TOP
大公司嘅internal control都唔會俾你亂放人入payroll啦。