返回列表 發帖
我都希望個市好D啦﹐遊手好閒無工做的確係好慘。慘到而家有時忙到甩碌都唔敢喺人面前呻﹐因為實有人講呢句﹐"你有得做仲講風涼話﹗" 我幫大家打打氣啦﹐唔好太燥火。

o係你"忙到甩碌"既時候,有無諗過係你老細諗縮數,將幾個人既工作比你一個人做,人工就加少少甚至唔加,搵9你笨7呢?

我之前講個意思係﹐我唔識一D朋友係可以"指指個鼻"就關照個世姪求其擔當一官半職。除非你係私人公司或者係CEO果個階層﹐一般管理級都好難亂請人。

在下亦曾經僥倖係咁情況下,係間有4~500員工既公司做過差唔多一人之下既位。 個中苦況。。。
做得好,有人會話:"你有老細睇住梗係路路暢通"。做得唔好,又會有人話:"唔係有老細睇住,一早就炒左啦。跟本就無料做呢個位"。 而你boss亦都會顧忌你可能係大老細條針,對你處處提防之餘,仲會搵機會煮你一鑊金既。。。
人來人往,緣起緣滅,世事不過如斯。(c)
生, 老, 病, 死, 求不得, 愛別離, 怨僧會, 五陰盛.
人間八苦, 至死相隨。

TOP

大公司嘅internal control都唔會俾你亂放人入payroll啦。

咁要睇下refer你入去果個係公司咩人囉。。。
人來人往,緣起緣滅,世事不過如斯。(c)
生, 老, 病, 死, 求不得, 愛別離, 怨僧會, 五陰盛.
人間八苦, 至死相隨。

TOP

返回列表