返回列表 發帖

Apple教主 RIP

Steve, RIP

RIP  
[sosad] 369 [banghead]

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 3# fy789

咁少??! 四個??! 比心機啲, 你電腦咁醒, 無理有搵得四個.. lololol .. rotflmao.

TOP

又閒人又四哥,不如加埋我。
S Internatsionalom
Vospryanet rod lyudskoy!

TOP

又閒人又四哥,不如加埋我。
MoiRhapsody 發表於 2011-10-5 21:03


咁睇落, 同佢有牙齒印, 都好快加埋入嚟

奇怪! 係都加亞力哥先.

TOP

poor him, i love that guy
amazing guy gave apple an opportunity to be same level as mircrosoft

TOP

RIP... Hope all good in iHeaven...
"Veni, Vidi, Vici"
竹乃清,竹乃霸道

TOP

回復 8# lo_pak


    that is the reason for icloud

TOP

本帖最後由 lo_pak 於 2011-10-6 08:00 編輯

回復 9# sheep

His pass away has the same impact as John Lennon... He creates a legend.

人生有几多個十年...

With Steve, Apple uses 3 decades time to change our world...

No one can doubt Steve's contribution to human history...

TOP

返回列表