本帖最後由 B仔 於 2009-5-16 23:49 編輯
今日我過咗好PRODUCTIVE的一日! 不但完成師傅的功課,我還織好送比我愛人的媽媽嘅披肩!!!今日好好好好好好好好有滿足感,開心到彈起!!!
呢舊冷好鬼貴!成$12.98一舊。。。我用了五舊~ 不過算啦,顏色好靚,又有D金線,他媽媽應該會好鍾意。
好長架! 最闊嘅部位係披係背脊。兩邊窄嘅就係OVER SHOULDER,係前面~
個PATTERN好似好難,因為D紋斜斜地,其實唔係難。最難係個加針位(一路闊出去),我真係整到眼淚到彪埋!!!又要加針,又要就主個花。。。我嚟D新手真係比佢玩死~~~
|